اخبار داغ

با حضور معاون وزیر بهداشت صورت گرفت؛

بهره‌برداری از مرکز خدمات جامع سلامت راه کربلا در مرز خسروی

بهره‌برداری از مرکز خدمات جامع سلامت راه کربلا در مرز خسروی
مرکز خدمات جامع سلامت راه کربلا در پایانه مرز خسروی با حضور معاون بهداشت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به بهره‌برداری رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرصادنیوز مرکز خدمات جامع سلامت راه کربلا در مرز خسروی ظهر امروز سه شنبه با حضور علیرضا رئیسی معاون بهداشت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به بهره‌برداری رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز ,

مرکز خدمات جامع سلامت راه کربلا در محوطه پایانه مرزی خسروی با استقرار ۱۲ دستگاه کانکس راه اندازی و آماده ارائه خدمت شد.

,

در این مرکز ارائه خدمات پزشکی و پرستاری، مامایی، بیماری های واگیر، بهداشت محیط، آزمایشگاه، دارویی، تزریقات و پانسمان به زائران کربلای معلی در مراسم باشکوه اربعین حسینی توسط معاونت امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه انجام می گیرد.

,

علیرضا رئیسی معاون بهداشت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در حاشیه این بازدید اظهار داشت: علی رغم مشکلات قبلی ، استان کرمانشاه اکنون با روی گشاده به استقبال زوار می رود و این ارزش بزرگی است و باید آن را تقویت‌کرد.

,

وی افزود: برنامه ریزی‌های زیادی برای برنامه اربعین انجام شده است و در کنار این زحمات ، برکات و معنویات این زیارت موجب حل مشکلات می شود.

,

معاون بهداشت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بیان داشت: با توجه به اینکه برنامه اربعین مستمر خواهد بود، پیش بینی طولانی مدت و ایجاد زیرساختهای پایدار و ثابت برای موضوع اربعین باید در نظر گرفته شود.

,

این مسئول با اشاره به اینکه پیش بینی‌های دقیق برای طراحی الگوی خاص این منطقه باید انجام پذیرد، بیان داشت: لازم است تفکیک وظایف وتعیین‌تکلیف خدمات ونیازمندی ها چه در داخل مجموعه و چه در میان ادارات دیگر صورت گیرد.

,

رئیسی عنوان کرد: مراقبت بهداشتی، ارجاع و اقدامات مناسب در منطقه اولویت اصلی ما است و در این زمینه باید بیشتر تلاش کرد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه