اخبار داغ

معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد استان :

افزایش ۸۴ درصدی کمک های مردمی به کمیته امداد استان همدان

افزایش ۸۴ درصدی کمک های مردمی به کمیته امداد استان همدان
معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد همدان، گفت: با شرایط اقتصادی که پیش رو است انتظار داریم کمک های مردمی بیشتر شود هرچند این کمک ها نسبت به سال گذشته ۸۴ درصد افزایش داشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ غلامرضا صیاد زاده، معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد همدان، در گفت و گو با خبرنگار عصر همدان، با بیان اینکه جشن عاطفه ها چندسالی است که در دومرحله انجام می شود گفت: در مرحله اول کار اصلی ما فرهگ سازی و دعوت مرم برای کمک رساندن به اقشار ضعیف است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی، با اشاره بر اینکه طی سال های قبل در مرحله اول که تبلیغات را برعهده داشتیم کمک های مردمی هم به دستمان می رسید افزود: در حال حاضر آمار دقیق امسال را نمی توان اعلام کرد چرا که آمار دقیق در انتهای مرحله دوم و در دهم مهرماه مشخص می شود.

,

معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد همدان، از افزایش 84 درصدی کمک های مردمی نسبت به سال قبل خبر داد و تصریح کرد: با این شرایط اقتصادی فعلی باید هر خانواده اعضای دانش آموزان حاضر در خانه خود را بیشتر بداند تا بتواند کمک بیشتری به نیازمندان داشته باشد.

,

صیاد زاده، با تاکید بر اینکه کمک های مالی بیشتر از کالا و لوازم التحریر مورد نیاز است اظهار کرد: طی بررسی ها متوجه شدیم دانش آموزان نیازمند بیشتر دوست دارند به سلیقه خود لوازم التحریر و کیف خریداری کنند به همین دلیل کمک مالی بهتر است.

,

وی، با اشاره بر اینکه اگر مردم کمک های خرد دارند و مبالغ کمی کمک می کنند فکر نکنند که آن ها به درد نمی خورد گفت: فکر نکنیم این کمک های کم کارساز نیست، همان مبالغ مشکلات بسیاری را حل می کند.

,

معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد همدان، با بیان اینکه مشکلات خانواده های دارالیتام توسط حامی های خود رفع می شود گفت: در طرح اکرام که 6 هزار یتیم تحت پوشش هستند لوازم مورد نیاز خود را دریافت می کنند اما کودکانی که یتیم نیستند اما کمتر از یتیم هم نیستند باقی می ماند.

,

صیاد زاده، ادامه داد: بسیاری از کودکان که یتیم نیستند شرایطی بدتر از یتیم ها دارند و مشکلاتشان با همت عالی مردم حل می شود.

,

وی، با اشاره بر اینکه دانش آموزانی که کمک های مردمی دریافت می کنند نباید احساس کنند با سایر دانش آموزان و هم کلاسی هایشان متفاوتند تصریح کرد: عزت نفس این افراد برای ما بسیار مهم است و ما تاکید می کنیم اگر مردم لباس کمک می کنند این لباس ها تازه باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه