اخبار داغ

مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی در اردبیل خبر داد؛

یک هزار بسته لوازم التحریر به دانش آموزان محروم اهدا می شود / اعزام 8 هزار 500 نفر مشهد اولی به مشهد مقدس از اردبیل

یک هزار بسته لوازم التحریر به دانش آموزان محروم اهدا می شود / اعزام 8 هزار 500 نفر مشهد اولی به مشهد مقدس از اردبیل
مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی استان اردبیل از توزیع و اهدای یک هزار لوازم التحریر در مناطق محروم به دانش آموزان بی بضاعت در اردبیل خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما، کاظم دبیر صبح امروز در دیدار مسئولان خادمیاران رضوی آستان قدس با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در دفتر امام جمعه اردبیل اظهارداشت: یک هزار بسته لوازم التحریر با همکاری خیرین و نمایندگی آستان قدس رضوی استان اردبیل تهیه و به دانش آموزان مناطق محروم اهدا و تا آغاز سال تحصیلی جدید توزیع می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

دبیر با اشاره به اینکه تاکنون 210 اتوبوس کاوران زیارتی مشهد اولی به مشهد مقدس اعزام شده است افزود: 8 هزار 500 نفر مشهد اولی از مناطق محروم و روستاهای دور افتاده استان اردبیل شناسایی و به مشهد مقدس اعزام شده است.

,

وی با بیان اینکه 110 جهیزیه نو عروس نیز در طول این یکسال با شناسایی و همکاری موسسه آبشار عاطفه ها تهیه و توزیع شده است افزود: تمامی جهیزیه های توزیع شده در بین نوعروسان از سوی نمایندگی آستان قدس تهیه و با همکاری موسسه آبشار عاطفه توزیع شده است.

,

مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی استان اردبیل تصریح کرد: تاکنون بیش از 3 هزار غذای گرم، گوشت 200 گوسفند ذبح شده و 2 هزار و 500 بسته ارزاقی اعم از برنج، نخود و غیره در بین خانواده های بی بضاعت استان توزیع شده است.

,

دبیر با اشاره به اینکه تاکنون برای 99 نفر از جوانان با ارائه وام بدون درصد اشتغال آفرینی شده است افزود: یک میلیاردو 300 میلیون تومان تاکنون وام بدون درصد اشتغال برای مدجویان پرداخت شده است.

,

انتهای پیام/ه

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه