اخبار داغ

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی خبر داد؛

انجام ۵۱ مأموریت توسط پایگاه امداد هوایی استان مرکزی/ فعالیت ۳۹ پایگاه شهری و جاده‌ای استان مرکزی

انجام ۵۱ مأموریت توسط پایگاه امداد هوایی استان مرکزی/ فعالیت ۳۹ پایگاه شهری و جاده‌ای استان مرکزی
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی گفت: دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی با بیش از ۲۵۰ نیروی متخصص در ۳۹ پایگاه شهری و جاده‌ای در حال خدمت‌رسانی به هم استانی‌های است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ سید محمد جمالیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی با اشاره به ۲۶ شهریورماه ، روز فوریت‌های پزشکی و اورژانس ۱۱۵ و چهل و چهارمین سال تأسیس اورژانس گفت: تکنسین‌های اورژانس پیش بیمارستانی با ارائه خدمات اولیه به حادثه دیدگان نقش حیاتی در بهبود وضعیت سانحه‌دیدگان دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

حضور ۲۵۰ نیروی متخصص در ۳۹ پایگاه شهری و جاده‌ای

, حضور ۲۵۰ نیروی متخصص در ۳۹ پایگاه شهری و جاده‌ای, حضور ۲۵۰ نیروی متخصص در ۳۹ پایگاه شهری و جاده‌ای,

وی با اشاره به تلاش نیروهای حوزه درمان، افزود: دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی با بیش از ۲۵۰ نیروی متخصص در ۳۹ پایگاه شهری و جاده‌ای در حال خدمت‌رسانی به هم استانی‌های است.

,

جمالیان با اشاره به اینکه در خصوص پایگاه‌های اورژانس شهری و جاده‌ای  از استانداردهای جهانی فاصله‌داریم بیان کرد:  این امر تلاش مضاعف ما را برای فراهم کردن زیرساخت‌های مناسب تر و پشتکار تکنسین‌های اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی را می طلبد.

,

نجات حادثه دیدگان با ۵۱ مورد پرواز بالگرد اورژانس

, نجات حادثه دیدگان با ۵۱ مورد پرواز بالگرد اورژانس, نجات حادثه دیدگان با ۵۱ مورد پرواز بالگرد اورژانس,

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی با اشاره به بهره مندی استان مرکزی از اورژانس هوایی، بیان کرد: با همت ویژه مسئولین، استان مرکزی از شهریور ماه سال گذشته از نعمت داشتن اورژانس هوایی(بالگرد امداد) بهره مند شد.

,

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه با داشتن نیروهای متخصص، خدمات درمانی و اورژانس پیش بیمارستانی در ۵۱ مورد پرواز به حادثه دیدگان در سرتاسر استان ارائه و باعث نجات یافتن بسیاری از افراد گردید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه