اخبار داغ

قائم مقام ریاست دانشگاه آزاد کشور:

بکارگیری نیروهای فعال در حوزه «گام دوم انقلاب» در دانشگاه‌ها

بکارگیری نیروهای فعال در حوزه «گام دوم انقلاب» در دانشگاه‌ها
قائم مقام ریاست دانشگاه آزاد کشور گفت: در گام دوم انقلاب باید تلاشش هایی مضاعف صورت گیرد و نیروهایی مبتنی بر گام دوم انقلاب را در دانشگاه به کار گیری کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش سفیرافلاک، بیژن رنجبر ظهر امروز در مراسم اختتامیه دومین دوره آموزشی تشکیلاتی طرح شهید شهریاری که در دانشگاه آزاد بروجرد برگزار شد اظهار داشت: در چهار دهه اول انقلاب اسلامی ایران گام هایی مهم و اساسی برداشته شد که ایستادگی در برابر استکبار، اتکا به توان داخلی، ایجاد امنیت نمونه ای از آنهاست و تلاش می شود تا در گام دوم انقلاب با رویکرد جهادی و با سرعت بیشتر در جهت پیشرفت و اجرای برنامه ها و اهداف حرکت کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک، ,

وی افزود: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ایران تاکنون اقدامات و پیشرفت های بزرگی در کشور صورت گرفته، چرخه سوخت هسته ای، تحصیل میلیون‌ها جوان در دانشگاه های سراسر کشور، موفقیت جوانان ایرانی در بسیاری از رشته ها نمونه هایی از فعالیت و درخشش فرزندان این سرزمین است که در گام دوم انقلاب نیز در راستای موفقیت های بیشتر تلاش خواهند کرد.

,

قائم مقام ریاست دانشگاه آزاد کشور تصریح کرد: در حوزه دفاعی توسط فرزندان این سرزمین در سپاه پاسداران محصولاتی تولید شده که باید این الگو را به دانشگاه ها معرفی کرد.

,

وی بیان کرد: در گام دوم انقلاب باید تلاشش هایی مضاعف صورت گیرد و نیروهایی مبتنی بر گام دوم انقلاب را در دانشگاه به کار گیری کنیم.

,

علیرضا رضایی مدیر کل دیپلماسی علمی دانشگاه اسلامی نیز در این مراسم اظهار داشت: اسلام به علم آموزش و آموختن علم توجه و تاکید ویژه کرده است که کسب علم را تنها مختص به زمان خاصی نمی داند بلکه انسان در هر زمانی می تواند نسبت به فراگیری علم اقدام کند.

,

وی افزود: یکی از برنامه هایی که در دانشگاه های آزاد در دستور کار قرار گرفته، شرکت های دانش بنیان است که این برنامه ازمطالبات رهبری است.

,

مدیر کل دیپلماسی علمی دانشگاه اسلامی بیان کرد: ارتباط بین صنعت و دانشگاه، مدیریت ثبت اختراعات، طرح پایش و تجاری سازی شرکت های دانش بنیان از جمله مواردی است که در دانشگاه ها در دستور کار قرار گرفته است؛ توجه به اقتصاد دانش بنیان موضوعی است که سبب می‌شود جوانان با استفاده از علم و دانش خود مشغول به کار شوند و در رونق اقتصاد نقش مهمی داشته باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه