اخبار داغ

طنزطوری؛

سناریوی کلاهبرداری دختر وزیر یه پلان رونمایی از حجاب رسید!/ فعالین معدنی نگران گردن درد شبنم نعمت‌زاده شدند

سناریوی کلاهبرداری دختر وزیر یه پلان رونمایی از حجاب رسید!/ فعالین معدنی نگران گردن درد شبنم نعمت‌زاده شدند
چیزی که نگران کنندست و فعالین معدنی!!! رو به واکنش وا میداره اینکه مبادا رویی که اون دختر مظلوم با چادر گرفته به گردن و دستش آسیب برسونه؟!!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، چندوقتی هست که با پدیده نادر "تغییر ظاهر یهویی" تو کشور مواجه هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
از تغییر چهره ماه ثنای "ستایش 3" گرفته که یهویی 20 سال جوونتر و شاداب تر شد تا داماد وزیر صمت که یهویی عقیق به دست شد و دختر وزیر اسبق که یهویی خموده و البته، "چادری" شد!
,
 
,
حالا با احتساب توضیح تهیه کننده "ستایش" که گفته: فیلنامه نباید هر چیزی رو بگه و مخاطب باید خودش عاقل باشه! و فکر کنه ماه ثنا چون زندگیش به آرامش رسیده جوون تر شده!
,
 
,
ما هم چادری شدن یهویی دختر آقای وزیر رو میذاریم به حساب اینکه سناریوی ایشون هم به آخر خط رسیده و وقت پلان کشفِ حجاب رسیده!
,
 
,
البته بهتربود با توجه به حجم کلاهبرداری مظلومانه دختر وزیر، کارگردان فیلم از چادر 2لا استفاده میکرد تا قشنگ تر بشه داروها رو زیرش پنهان کرد!
,
 
,
در اینجا فقط چیزی که نگران کنندست و فعالین معدنی !!! رو به واکنش وا میداره اینکه مبادا رویی که اون دختر مظلوم با چادر گرفته به گردن و دستش آسیب برسونه؟!!
,

بد نیست واکنش کابران شبکه های اجتماعی البرز رو هم در ادامه ببینیم؛
 

,
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه