اخبار داغ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد:

کارگاه تولید البسه محجبه در بروجرد راه‌اندازی شد

کارگاه تولید البسه محجبه در بروجرد راه‌اندازی شد
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد گفت: کارگاه تولید البسه محجبه در بروجرد در بروجرد راه اندازی شده تا لباس هایی مناسب برای بانوان محجبه را تولید کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک، سرهنگ‌ مجید سوری ظهر امروز در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر که در دفتر امام جمعه برگزار شد اظهار داشت: امر به معروف و نهی از منکر مسئله مهمی است و اگر آسیب ها را در نظر بگیرم موارد زیادی به ذهن می رسد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک، ,


وی عدم پاسخگویی برخی از ادارات را یک منکر برشمرد و افزود: یکی از منکرات در بروجرد، کم کاری دستگاه های اجرایی در پاسخگویی به مردم است که این مشکل بزرگی است و این عدم پاسخگویی سبب نارضایی ارباب رجوع شده است.

,
,


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد تصریح کرد: یک منکر دیگر مربوط به اصناف و کم فروشی و گران فروشی بوده که ضروری است اصناف وارد بازار شود و اقدامات لازم را با بازرسی و تذکر انجام دهد.

,
,


وی بیان کرد: امر به معروف و نهی از منکر تنها در مسئله حجاب و عفاف نیست بلکه موارد دیگری نیز وجود دارد که باید رسیدگی شود.

,
,


سوری وجود فروشگاه های البسه حجاب و عفاف را در شهرستات ضروری دانست و گفت: در شهرستان بروجرد می طلبد که واحدهای تولیدی و فروشگاه هایی در شهرستان وجود داشته باشد که البسه محجبه را عرضه کنند که در این راستا یک کارگاه تولیدی راه اندازی شده و لباس هایی برای بانوان محجبه تولید می کند.

,
,


عبدالرحیم رحیمی فرماندار بروجرد نیز در این جلسه گفت: برای اجرای هر کاری و اثرگذاری بهتر ضروری است که فرهنگ سازی لازم صورت گیرد؛ بروجرد شهر فرزانگان و علما است و باید در جهت امر به معروف و نهی از منکر اقدامات زیادی انجام داد.

,
,


نسرین فائزی مسئول بسیج جامعه زنان بروجرد افزود: در شهرستان بروجرد مسائلی مانند بدحجابی دیده می شود که این موضوع خاطر بسیاری از خانواده های شهدا را آزرده می کند که ضروری است با برنامه ها و اقدامات در راستای بدحجابی اقداماتی صورت گیرد.

,
,


وی عنوان کرد: متاسفانه برخی از کارمندان خانم در ادارات، پوشش مناسبی ندارند که باید در این راستا تذکرات لازم داده شود.
انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه