اخبار داغ

فرمانده سپاه خلیل آباد خبر داد؛

برپایی اردوهای جهادی در مناطق سیل‌زده خلیل آباد/ 50 پروژه احداث و بهسازی منازل مسکونی در دستور کار است

برپایی اردوهای جهادی در مناطق سیل‌زده خلیل آباد/ 50 پروژه احداث و بهسازی منازل مسکونی در دستور کار است
فرمانده سپاه خلیل آباد با بیان اینکه 50 پروژه در مناطق سیل زده شهرستان در دست احداث و بهسازی است که سپاه خلیل آباد در بحث تأمین نیروی کار همکاری لازم را دارد، گفت: با هماهنگی‌هایی که صورت گرفت، صبح امروز بیش از 40 نفر از بسیجیان مشهد مقدس و همچنین جمعی از بسیجیان شهرستان به این مناطق اعزام شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابوالفضل فتوحی، فرمانده سپاه خلیل آباد در گفت و گو با خبرنگار صبح توس، با اعلام این خبر اظهار داشت: سال 98 در کنار مأموریت های ابلاغی سازمان، نهضت خدمت رسانی به محرومان جامعه توسط سپاه ناحیه خلیل آباد دنبال می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با بیان اینکه روستاهای کویری شهرستان خلیل آباد شامل مهدی آباد، سعدالدین، جعفرآباد و شوراب در فروردین ماه دچار خسارت های ناشی از سیل شده بود، خاطرنشان کرد: سپاه خلیل آباد در راستای محرومیت زدایی و خدمت رسانی در امر بهسازی و احداث جمعی از خانه های تخریبی این روستاها کمک می کند.

,

فرمانده سپاه خلیل آباد با تأکید بر اینکه از ابتدای سال اردوهای جهادی متشکل از پاسداران، بسیجیان، طلاب و... به مناطق سیل زده شهرستان اعزام شده اند، تصریح کرد: امروز در همین راستا با هماهنگی هایی که صورت گرفت بیش از 40 نفر از بسیجیان مشهد مقدس و همچنین جمعی از بسیجیان شهرستان به این مناطق اعزام شدند.

,

وی با اشاره به اینکه یکی از اهداف برگزاری اردوهای جهادی، خودسازی و تربیت نیروهای تراز انقلاب است، اذعان کرد: یکی از مهم‌ترین اهداف اجرای این اردوها خدمات رسانی به  مردم مناطق محروم است.

,

فتوحی با بیان اینکه 50 پروژه در مناطق سیل زده شهرستان در دست احداث و بهسازی است که سپاه خلیل آباد در بحث تأمین نیروی کار همکاری لازم را دارد، عنوان کرد: به دنبال این هستیم تا قبل از پایان سال جاری، عملیات عمرانی پروژه ها را به اتمام برسانیم.

,

وی در پایان تشریح کرد: حضور گروه‌های جهادی در مناطق محروم و سیل زده سبب می‌شود مردم نیز مشارکت کنند  و جهت رفع مشکلات خود پای کار بیایند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه