اخبار داغ

تجدید بیعت معلمان شاهد بندرعباس با آرمان های شهدا/تصاویر

تجدید بیعت معلمان شاهد بندرعباس با آرمان های شهدا/تصاویر
بهترین تربیت شدگان در حیات طیبه، بزرگ ترین و مهمترین معلمان در جامعه شهدا هستند که قلم و زبان از بیان جایگاه رفیع آنها ناتوان بوده و باید از اهداف اصلی آموزش و پرورش تربیت دانش آموزانی برای رسیدن به این حیات طیبه باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز:شهدا بهترین تربیت شدگان در حیات طیبه هستند، از این رو هدف واقعی آموش و پرورش باید تربیت دانش آموزانی برای رسیدن به حیات طیبه باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

بزرگ ترین و برترین معلمان در جامعه شهدا هستند که زبان و و قلم ناتوان از بیان عظمت آنهاست ، چراکه از همه چیزهایشان گذشتند تا ما در آسایش و آرامش به برنامه ریزی های روزانه خود بپردازیم.

,

زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهداء باعث خواهد شدتا رشادت و دلیر مردی آنها را هرگز فراموش نکنیم و راهی را که برای آیندگان ترسیم کرده اند با حضور کنار قبور مطهرشان تا نقطه عزت و سربلندی امتداد دهیم.

,

بی شک دوران تحصیلی و دانش آموزی از مهم ترین فصول زندگی هر فرد در زندگی  می باشد و در واقع پایه و اساس بسیاری از بنیان های فکری ، اخلاقی ، اعتقادی و اجتماعی هر فرد در این دوران شکل می گیرد از این رو معلمان مدرسه شاهد برای تجدید میثاق با شهدا قبل از سال تحصیلی به نشانه احترام به زیارت قبورشهیدگنام  رفته اند.

,

, , , , , , , ,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه