اخبار داغ

رئیس سازمان بسیج دانشجویی خراسان رضوی:

۴۵۰۰ دانشجو از خراسان رضوی به اردوهای جهادی اعزام شدند/ تعطیلی ۳ ساله ستاد پشتیبانی از اردوهای جهادی در خراسان رضوی/ استاندار پاسخگو باشد

۴۵۰۰ دانشجو از خراسان رضوی به اردوهای جهادی اعزام شدند/ تعطیلی ۳ ساله ستاد پشتیبانی از اردوهای جهادی در خراسان رضوی/ استاندار پاسخگو باشد
هادی باادب گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون قریب به ۴۵۰۰ دانشجو در قالب ۸۵ گروه جهادی مناطق محروم استان و کشور اعزام شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هادی باادب، رئیس سازمان بسیج دانشجویی خراسان رضوی در گفت‌وگو با صبح توس اظهار کرد: از ابتدای سال که کشور به دلیل بارندگی‌های مداوم دچار بحران شد، جهادگران بسیجی به کمک مردم سیل‌زده شتافتند و توانستند اقدامات قابل‌توجهی را انجام دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

اعزام 4500 دانشجو به اردوهای جهادی

, اعزام 4500 دانشجو به اردوهای جهادی,

وی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون قریب به 4500 دانشجو در قالب 85 گروه جهادی سازمان‌دهی شدند و این گروه‌های جهادی در مناطق حاشیه شهر مشهد، مناطق محروم استان، مناطق سیل‌زده خراسان رضوی و مناطق سیل‌زده خارج از استان مستقر شدند.

,

باادب خاطرنشان کرد: این 85 گروه جهادی در عرصه‌های عمرانی، بهداشت و درمان، فرهنگی، آموزشی، اشتغال‌زایی و توانمندسازی روستاییان در حوزه مشاغل خانگی و آموزش علوم کشاورزی و دامداری به روستایی‌ها جهت بالا بردن بهره‌وری آن‌ها، فعالیت کردند.

,

رئیس سازمان بسیج دانشجویی خراسان رضوی گفت: نگاه ما به اردوهای جهادی همان نگاه رهبری است لذا این اردوهای جهادی تمرینی است برای خدمت به مردم و از طرف دیگر این اردوها باعث رشد معنوی و تربیتی جهادگران و دانشجویان می‌شود.

,

استقبال از اردوهای جهادی علی‌رغم کاهش بودجه‌ها

, استقبال از اردوهای جهادی علی‌رغم کاهش بودجه‌ها,

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری بر برپایی اردوهای جهادی تأکیددارند یادآور شد: امسال شاهد استقبال بیشتر دانشجویان از این اردوها بودیم از طرف دیگر اردوهای جهادی در بسیج دانشجویی غالباً بر اساس تخصص دانشجویان سازمان‌دهی شده است و دانشجویان در حوزه تخصصی خود خدمت‌رسانی می‌کنند.

,

باادب ادامه داد: غالب اردوهای جهادی دانشجویان به دلیل تعطیلی دانشگاه‌ها در ایام نوروز و تابستان در این ایام برپا می‌شود که خوشبختانه علی‌رغم کاهش بودجه‌ها شاهد استقبال بیشتر دانشجویان از این اردوها بودیم، از طرف دیگر سعی داریم اردوهای جهادی به ایام نوروز و تابستان محدود نشود و این اردوها تا پایان سال و در ایام فراغت دانشجویان نیز برپا شود.

,

رئیس سازمان بسیج دانشجویی خراسان رضوی با اشاره به اینکه ما در بسیج دانشجویی این آمادگی را داریم که با همت جهادگران متخصصمان به کمک دستگاه‌های اجرایی بیاییم، گفت: جهادگران ما نیروی بالقوه هستند که سایر نهادها می‌توانند از ظرفیت آن‌ها در خدمت رسانه به اقشار محروم جامعه استفاده کنند که متأسفانه تاکنون این ظرفیت توسط مسئولان نادیده گرفته شده است.

,

وی تأکید کرد: درخواست ما از مسئولان اجرایی استان این است که بستر حضور بیشتر جهادگران متخصص را فراهم آورند تا شاهد خدمت‌رسانی بیشتر به محرومان باشیم.

,

تعطیلی 3 ساله ستاد پشتیبانی از اردوهای جهادی در خراسان رضوی

, تعطیلی 3 ساله ستاد پشتیبانی از اردوهای جهادی در خراسان رضوی,

باادب با بیان اینکه خدمت‌رسانی به مناطق محروم از وظایف اولیه دستگاه‌های اجرایی و استانداران است، خاطرنشان کرد: متأسفانه حدود 3 سال است که ستاد پشتی بانی از اردوهای جهادی در خراسان رضوی علی‌رغم اینکه وظیفه‌ای است که دولت بر عهده استانداران قرار داده، تشکیل نشده است.

,

وی در پایان تأکید کرد: از مسئولان اجرایی و استاندار خراسان رضوی درخواست داریم تا این ستاد دوباره احیا شود تا شاهد استفاده بیشتر از ظرفیت عالی جهادگران متخصص در جهت محرومیت‌زدایی از مناطق کم برخوردار باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه