اخبار داغ

شعبده نجات با انفجار آرامکو

شعبده نجات با انفجار آرامکو
دولت اسرائیل به رغم اطلاع از عدم قدرت رویارویی با جمهوری اسلامی بار ها ، ایران را به حمله ی نظامی تهدید کرده است و تلاش می کند تا برای یکبار هم که شده هدف حمله ی تلافی‌جویانه ایران قرار گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد حسین ابراهیمی، نویسنده ، تحلیلگر مسائل آسیای میانه و کشورهای عربی، طی مطلبی نوشت: در تاریخ 14 سپتامبر وزارت کشور عربستان سعودی در گفتگو با واس اظهار داشت: «در ساعت ۴٫۰۰ صبح تیم‌های امنیتی صنعتی آرامکو شروع به مقابله با آتش‌سوزی در تأسیسات این شرکت در مناطق بقیق و خریص در نتیجه حمله هواپیماهای بدون سرنشین کردند.» 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
حوثی ها ، ضمن پذیرفتن مسئولیت این حملات اعلام کردند که با ۱۰ پهپاد به تأسیسات نفتی آرامکو عربستان در بقیق و خریص حمله کرده‌اند.
,
اما ایالات متحده نظر دیگری دارد، ایالات متحده آمریکا ، جمهوری اسلامی ایران را متهم کرد که در این عملیات علیه مواضع غیرنظامی عربستان دست داشته است .
,
استفاده از پهپاد های بدون سرنشین ناشناس فقط در تخصص یک گروه است.
,
 
,
در شانزدهم جولای 2019 خبری منتشر شد مبنی بر اینکه پایگاه نیروهای حشد الشعبی در آمرلی، واقع در استان صلاح‌الدین، دو بار هدف پهپادهای ناشناس قرار گرفته است و ده روز بعد منطقه ای دیگر در شمال بغداد. 
,
 
,
اما پس از چند روز دولت اسرائیل به صورت تلویحی عاملیت این عملیات ها را تایید کرد. نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل برای فرار از شکست در انتخابات کنست (امروز) هفدهم سپتامبر باید مردم را محسور می کرد تا صندلی نخست وزیری را به "بنی گانتس" واگذار نکند .
,
بهترین راه حل را برای شعبده انتخابات در نظر گرفت.
,
هدف قرار دادن دشمن سرسخت جمهوری اسلامی و متهم نمودن ایران و ایجاد رعب در دل شهروندان اسرائیلی برای بقا در قدرت.
,
دولت اسرائیل به رغم اطلاع از عدم قدرت رویارویی با جمهوری اسلامی بار ها ، ایران را به حمله ی نظامی تهدید کرده است و تلاش می کند تا برای یکبار هم که شده هدف حمله ی تلافی‌جویانه ایران قرار گیرد .
,
 
,
هم ایالات متحده و هم دولت های اروپایی که به خوبی نقش بازی می کنند ، باید بپذیرند که قدرت نیروهای وابسته معنوی به جمهوری اسلامی مانند انصارالله به میزانی رسیده است که اگر جمهوری اسلامی ایران اراده کند در کمتر از 72 ساعت ، عربستان سعودی به صحرا نشینی و رژیم اشغالگر قدس به دوران سامری باز خواهند گشت .
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه