اخبار داغ

جزئیات توافق مالی باشگاه بارسلونا و فاتی

جزئیات توافق مالی باشگاه بارسلونا و فاتی
یک نشریه اسپانیایی جزئیات پیشنهاد مالی باشگاه بارسلونا به پدیده نوجوانش که این روزها توجه خیلی‌ها را جلب کرده است، منتشر کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ درخشش آنسو فاتی، بازیکن 16 ساله تیم فوتبال بارسلونا در 4 هفته سپری شده از فصل جدید لالیگا او را در کانون توجهات قرار داده است. او در سه بازی‌اش برای آبی‌واناری‌ها 2 گل به ثمر رسانده و یک پاس گل هم داده است تا غیبت لیونل مسی در این بازی‌ها کمتر محسوس باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
درخشش بازیکن تیم دوم باشگاه بارسلونا که با نظر ارنستو والورده به تیم اصلی رسیده، سبب شده است که مسئولان باشگاه از همین حالا به فکر نگه داشتن او در نوکمپ بیفتند. به این منظور طبق اعلام رادیو کاتالونیا، باشگاه بارسلونا به فاتی قراردادی 5 ساله پیشنهاد کرده است که با امضای آن 700 هزار یورو به عنوان پاداش به حساب این بازیکن متولد گینه بیسائو واریز می‌شود.
,
 
,
بر اساس توافق صورت گرفته میان طرفین، آنسو فاتی با ماندن در تیم دوم باشگاه بارسلونا، در اولین فصل حضورش 300 هزار یورو در سال حقوق خواهد گرفت و اگر به تیم اصلی باشگاه منتقل شود این رقم به یک میلیون یورو افزایش پیدا می‌کند که در آن صورت هم این رقم هم در سه سال نخست به میزان 250 هزار یورو در هر سال افزایش می‌یابد.
,
 
,
رادیو کاتالونیا در همین حال اعلام کرده است که باشگاه بارسلونا قصد دارد علاوه بر قرارداد آنسو فاتی، قرارداد برادر او براهیما که از بارسلونای B برای یک فصل به تیم کالااورا قرض داده شده است را هم تمدید کند. قرارداد براهیم 30 ژوئن سال آینده تمام می‌شود اما بارسلونا قصد دارد این قرارداد را برای سه سال دیگر تمدید کند.
,
 
,
منبع: تسنیم
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه