اخبار داغ

در سفر وزیر نیرو به چهارمحال وبختیاری صورت گرفت؛

افتتاح 77 پروژه برق رسانی و پست 63 کیلوولت سفید دشت

افتتاح 77 پروژه برق رسانی و پست 63 کیلوولت سفید دشت
وزیر نیرو در سفر به استان چهارمحال و بختیاری پست 63 کیلولت سفیدشت و 77 پروژه برق رسانی دیگر را جمعا به مبلغ 475 میلیارد ریال افتتاح و بهره برداری نمود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  جهانبین نیوز؛ اردکانیان وزیر نیرو امروز در سفر به این استان پست 63 کیلولت سفیدشت و 77 پروژه برق رسانی دیگر را جمعا به مبلغ 475 میلیارد ریال افتتاح و بهره برداری نمود.

 براساس این گزارش مهندس مجید فرهزاد مدیر عامل توزیع برق چهارمحال وبختیاری در مراسم افتتاح پست 63 کیلوولت سفیدشت از توابع شهرستان بروجن گفت: با افتتاح این پست  علاوه بر رفع افت ولتاژ توسعه زیر ساخت های صنعتی در سطح شهرستان فراهم خواهد شد و جذب سرمایه گزاران و تولید اشتغال را در پی خواهد داشت.  

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به دیگر پروژه ها افتتاحی حوزه برق در سطح استان ، ابراز امیدواری کرد که با بهره برداری از این پروژه ها  ، زیر ساخت های صنعت برق استان توسعه خواهد یافت و مردم از برقی پایدار ومطمئن بهره مند می گردند.

مراسم افتتاح همزمان پروژه های حوزه برق  با حضوردکتر اردکانیان  وزیر محترم نیرو ، آقای عباسی استاندار ، فرماندار شهرستان بروجن  ، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی ، مدیران ومسئولین شرکت های توزیع برق چهارمحال وبختیاری و برق منطقه ای استان اصفهان  برگزار شد .

همچنین در این مراسم عملیات اجرایی 73 پروژه برق رسانی به مبلغ 250000 میلیون ریال آغاز گردید.

گفتنی است 77 پروژه افتتاحی صنعت برق در زمینه های برق رسانی به روستاها ، بهینه‌سازی شبکه و تبدیل سیم به کابل خودنگهدار، افزایش ظرفیت پست‌های توزیع ، توسعه شبکه روشنایی شهری و روستایی، نصب کنتورهای هوشمند در جهت توسعه ارتباط دوسویه و .... می باشد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه