اخبار داغ

معاون عمرانی استاندار کرمانشاه:

مستاجران زلزله زده مکانی دیگری را برای زندگی اجاره کنند

مستاجران زلزله زده مکانی دیگری را برای زندگی اجاره کنند
معاون عمرانی استاندار کرمانشاه گفت: مستاجران زلزله زده پیش از این نیز واحدی نداشتند و اکنون که حدود ۱۰ تا ۱۲ میلیون تومان به هر خانوار کمک شده، باید جای دیگر را اجاره کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، مهر داد سالاری امروز سه شنبه در نشست ستاد بازسازی استان کرمانشاه به ارائه وضعیت پیشرفت فیزیکی واحدهای مناطق زلزله زده استان کرمانشاه پرداخت و اظهار داشت: طی یکماه اخیر شاهد روند کند بازسازی در مناطق زلزله زده بودیم که شاید بدلیل این که در مراحل پایانی کار هستند، این روند مشاهده می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,

معاون عمرانی استاندار کرمانشاه افزود: در روستاها حدود 41 واحد عملیات بازسازی را شروع کردند اما در همان مرحله اسکلت بندی کار را رها کردند و این نشان می دهد شاید نیازی به این واحدها ندارند، بنابراین این تعداد را از لیست خارج کردیم.

,

وی تاکید کرد: این روند یک ذهنیت نیمه کاره در روستاها را رقم زده است لذا باید این تعداد رصد شوند و وام هایی که در این رابطه دریافت کردند نیز تعیین تکلیف شود.

,

معاون عمرانی استاندار کرمانشاه از وضعیت مستاجران مناطق زلزله زده انتقاد کرد و گفت: این افراد پیش از زلزله نیز واحدی نداشته اند و در حال حاضر حدود ۱۰ تا ۱۲ میلیون تومان به هر یک از این خانوارها کمک شده و باید جای دیگر را برای زندگی اجاره کنند.

,

سالاری همچنین گفت: افرادی نیز از این فرصت استفاده کردند و بجای یک واحد تعداد بیشتری را ساختند اما باید بنیاد مسکن کنترل کند که یک واحد را تکمیل و در آن سکنی بگیرند و کانکس ها را هرچه سریعتر جمع کنند.

,

وی از اتمام عملیات بازسازی واحدهای زلزله زده شهری در پایان 6 ماهه اول امسال خبر داد و گفت: واحدهای روستایی تکمیل است و واحدهای مسکونی در شهر سرپلذهاب نیز طبق وعده بنیاد مسکن قرار بود تا پایان سال 98 کار بازسازی را تمام کند اما با سرعتی که در این راستا هست تا پایان 6 ماهه اول امسال به اتمام می رسد.

,

 سالاری بیان داشت: با توجه به اینکه مسیر راه کربلا از قصر شیرین و سرپلذهاب می گذرد وجود مسکن مهر سرپلذهاب و شهرک صنعتی در خروجی قصرشیرین که از زلزله تخریب شد و تا کنون اقدامی برای آن انجام نشده است، چهره نازیبایی دارد که لازم است راهکاری برای بازسازی این 2 گزینه بکار ببریم.

,

معاون عمرانی استاندار کرمانشاه خطاب به مدیران کم کار گفت: به مدیرانی که کار نمی کنند، اجازه نمی دهیم در راس امورات قرار بگیرند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه