اخبار داغ

مدیرکل راه و شهرسازی کرمانشاه خبر داد:

تکمیل مقاوم‌سازی ۲۴۰ واحد از مسکن مهرهای زلزله‌زده اسلام‌آباد غرب

تکمیل مقاوم‌سازی ۲۴۰ واحد از مسکن مهرهای زلزله‌زده اسلام‌آباد غرب
مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه از تکمیل مقاوم‌سازی ۲۴۰ واحد از مسکن مهرهای زلزله‌زده اسلام‌آباد غرب خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، مسعود شریفی عصر امروز در نشست ستاد بازسازی استان کرمانشاه گزارشی از آخرین وضعیت بازسازی مسکن مهر سرپلذهاب ارائه کرد و اظهار داشت: تا کنون کار ساخت ۹ بلوک از پروژه مسکن مهر کرمانشاه به اتمام رسیده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه افزود: تعداد ۱۲ بلوک آن نیز در حال حاضر ۹۰ درصد پیشرفت دارد و در آینده نزدیک کار آن نیز به پایان می رسد.

,

وی خاطرنشان کرد: تاسیسات زیربنایی از جمله آب، برق و... در این ۱۲ واحد با مشکل مواجه شده که لازم است در این خصوص مسئولین ذیربط اهتمام ویژه داشته باشند.

,

شریفی همچنین از تکمیل و مقاوم سازی ۲۴۰ واحد از مسکن مهرهای اسلام آباد غرب که در زلزله سال ۹۶ کرمانشاه آسیب دید خبر داد و گفت: ساخت و تعمیر ۲۲۰ واحد دیگر نیز تا پایان مهرماه امسال به پایان خواهد رسید.

,

شریفی از مشکلات مالی جهت تکمیل ۲۶۰ واحد دیگر از این مسکن مهر سخن گفت و بیان داشت: این پروژه نیز تعیین پیمانکار شده است و در صورت تامین اعتبار پروژه تا پایان آبان‌ماه به اتمام خواهد رسید.

,

 

,

۷۲ مدرسه در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه مهرماه به بهره‌برداری می‌رسد

, ۷۲ مدرسه در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه مهرماه به بهره‌برداری می‌رسد,

مرزبان نظری عصر امروز سه‌شنبه در نشست ستاد بازسازی مناطق زلزله‌زده و سیل زده استان کرمانشاه اظهار داشت: در زلزله آبان‌ماه سال ۹۶ تعداد ۷۸ مدرسه تخریب شد که ۵۳ مدرسه روستایی و ۲۵ مدرسه شهری بودند.

,

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان کرمانشاه افزود: تا کنون ساخت تمام مدارس روستایی به اتمام رسیده است و مدارس شهری نیز به جز یک مورد که در مرحله سفید کاری است و با تاخیر ۲۵ روزه آغاز به کار می کند مابقی به اتمام رسیده است.

,

وی خاطرنشان کرد: در این راستا از تهدید زلزله فرصت سازی کردیم و با کمک خیرین مدرسه ساز و مردم توانستیم ۲۰۵ مدرسه را در این مناطق احداث کنیم.

,

نظری با بیان اینکه ۶۲۳ کلاس درس و ۶۳ هزار متر مربع مساحت این مدارس احداثی است، اظهار داشت: به این منظور ۸۰۰ میلیارد تومان از طرف سازمان تجهیز و نوسازی مدارس، ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبارات استانی و یک هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار از طرف خیرین مدرسه ساز هزینه شده است.

,

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان کرمانشاه افزود: مهر ماه سال گذشته ۷۳ مدرسه افتتاح شد و امسال نیز ۷۲ مدرسه دیگر با ۳۸۱ کلاس درس با حضور مسئولین کشوری افتتاح خواهد شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه