اخبار داغ

استاندار کرمانشاه خبر داد:

کاهش ۷ درصدی تلفات جاده‌ای کرمانشاه

کاهش ۷ درصدی تلفات جاده‌ای کرمانشاه
استاندار کرمانشاه از کاهش هفت درصدی تلفات جاده‌ای از ابتدای سال در استان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، هوشنگ بازوند امشب در نشست شورای ترافیک استان کرمانشاه که با حضور رییس پلیس راهور ناجا برگزار شد، اظهار داشت: کرمانشاه مرکز ثقل غرب کشور است که به استانهای همدان، ایلام، کردستان و لرستان ارائه خدمات می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,

استاندار کرمانشاه افزود: فرودگاه بین المللی و خط ریلی استان کرمانشاه در اختیار چهار استان همجوار قرار دارد.

,

وی گفت: امسال در وزارت راه و شهرسازی بندر خشک غرب کشور را در استان کرمانشاه تعریف کردند که مستلزم سرمایه گذاری بسیار زیادی است.

,

مدیر ارشد استان ادامه داد: ما به دنبال این هستیم که نقاط حادثه خیز در استان را در قالب محورهای حادثه‌خیز تعریف کنیم و جهت تبدیل شدن به بزرگراه یا آزاد راه به بخش خصوصی واگذار کنیم.

,

وی خاطرنشان کرد: از پلیس راه بیستون تا حمیل را با سرمایه ای بالغ بر یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان به سرمایه گذار بخش خصوصی واگذار کردیم و در حال حاضر در آن محور مشغول کار هستند.

,

بازوند بیان داشت: همچنین مذاکراتی با سرمایه گذاران داشتیم که از همدان تا پلیس راه بیستون را نیز به بخش خصوصی واگذار کنیم و تاکنون فراخوان مرحله اول را در این خصوص صادر کردیم.

,

استاندار کرمانشاه کاهش تلفات جاده ای را یکی از دغدغه های مقام معظم رهبری عنوان کرد و گفت: در این راستا طبق ماده ۱۰۸ قانون برنامه ششم مبنی بر کاهش ۳۰ درصدی تلفات به ازای هر ۱۰ هزار نفر جمعیت را به طور جدی در دستور کار قرار دادیم.

,

وی در بخش دیگری از سخنانش خواستار تقویت ساختار راهور استان کرمانشاه شد و بیان داشت: البته کارهای بزرگی در این حوزه انجام گرفته است و ۵ ماهه اول امسال شاهد کاهش هفت درصدی مجموع تلفات و ۱۰ درصدی مجروحین ناشی از تصادفات بودیم.

,

بازوند افزود: اما با بازگشایی مرز خسروی این تقویت ساختار چه به لحاظ نرم افزاری چه سخت افزاری بیشتر محسوس است.

,

استاندار کرمانشاه گفت: با بازگشایی مرز خسروی مهمانانی از خارج کشور به خصوص کشورهای ترکیه و آذربایجان خواهیم داشت لذا لازم است نسبت به این امر مدیریت داشته باشید.

,

وی افزود: زیرساختها تا خسروی زیرساختهای قابل قبولی است و محور متنوعی برای رانندگان دارد اما نیازمند کمک جدی جهت تقویت بیش از پیش این محور هستیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه