اخبار داغ

رئیس دانشکده علوم پزشکی شهرستان:

اورژانس اسدآباد در شاخص رسیدن بر بالین بیمار از نرم کشور جلوتر است

اورژانس اسدآباد در شاخص رسیدن بر بالین بیمار از نرم کشور جلوتر است
رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد گفت: هم اکنون شاخص رسیدن بر بالین بیمار در مرکز اورژانس شهرستان اسدآباد ۵ دقیقه است که نسبت به نرم کشوری ۳ دقیقه جلوتر هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بهنام رضا مخصوصی در گفت‌وگو با خبرنگار عصر همدان، با اشاره به بازدید از مرکز و پایگاه حوادث و فوریت پزشکی ۱۱۵، اظهار کرد: اورژانس در حوادث جاده‌ای و حوادث غیر مترقبه نقش مهم و پراهمیتی دارد که از جمله این مراکز در گردنه فعال است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی با بیان اینکه وجود اورژانس موتوری و پد بالگرد در کاهش زمان و شاخص رسیدن بر بالین بیمار نقش به سزایی دارد، گفت: البته اکنون این شاخص در مرکز اورژانس شهرستان ۵ دقیقه است که نسبت به نرم کشوری ۳ دقیقه جلوتر هستیم.

,

رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد با اشاره به کنگره عظیم پیاده روی اربعین، تاکید کرد: پیاده روی اربعین حسینی از مهمترین مراسمات کشور مااست و قرار گرفتن شهرستان اسدآباد در مسیر بزرگراه کربلا موهبتی است که توفیق خدمت را برای همه کارکنان به ارمغان آورده است و البته این مهم آمادگی بیشتری را می‌طلبد.

,

وی افزود: وجود گردنه اسدآباد متاسفانه آمار تصادفات جاده‌ای را بسیار بالا برده است و همین مسئله دلیلی برای آمادگی همیشگی دانشکده و اورژانس است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه