اخبار داغ

رییس سازمان صنعت معدن و تجارت استان اردبیل:

توزیع دفترچه های دانش آموزی در استان اردبیل/نظارت ویژه بر بازار نوشت افزار اعمال می شود

توزیع دفترچه های دانش آموزی در استان اردبیل/نظارت ویژه بر بازار نوشت افزار اعمال می شود
رییس سازمان صنعت معدن و تجارت استان اردبیل گفت: در آستانه بازگشایی مدارس و به منظور تنظیم بازار و کمک به اقشار کم درآمد جامعه، دفترچه دانش آموزی در سطح استان توزیع می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سبلان‌ما،رامین صادقی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در آستانه بازگشایی مدارس و به منظور تنظیم بازار و کمک به اقشار کم درآمد جامعه، دفترچه دانش آموزی در سطح استان توزیع می شود.
وی  افزود: هدف سازمان صنعت معدن و تجارت استان به تبع از وزارت متبوع در راستای تامین دفترچه های تحصیلی و تنظیم بازار و کمک به اقشار کم درآمد جامعه می باشد که امید است این امر محقق پذیرد.
 رییس سازمان صنعت معدن و تجارت استان اردبیل گفت: با همکاری اتحادیه صنف لوازم التحریر دفاتر در نمایشگاه پاییزه و در فروشگاههای سطح استان در دسترس عمومی قرار دارد تا اقشار کم درآمد بتوانند با خرید دفترچه های تحصیلی مناسب و کیفیت خوب، رضایت آنان، جلب شود.
وی تصریح کرد: نظارت لازم بر توزیع و فروش این نوشت افزار اعمال می شود و عموم شهروندان عزیز می توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف واحدهای صنفی مراتب را به سامانه ارتباطی ۱۲۴ در اردبیل و شهرستانهای تابعه اطلاع دهند تا بازرسین سازمان در سریعترین زمان ممکن به موضوع رسیدگی کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,
,
,
,

دکتر صادقی یادآور شد: طبق مصوبه کارگروه تنظیم بازار کشور قیمت دفاتر دانش آموزی به ترتیب دفترچه ۴۰ برگ، ۱۷۰۰ تومان، ۶۰ برگ، ۲۵۰۰ تومان، ۸۰ برگ، ۳۴۰۰ تومان و دفترچه ۱۰۰ برگ، ۴۲۰۰ تومان تعیین شده است و اگر نرخ فروش بیشتر از این رقم باشد، تخلف صنفی واحد محرز است و قابل رسیدگی است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه