اخبار داغ

فرمانده سپاه البرز خبر داد؛

بهره برداری از 1000 پروژه محرومیت زدایی همزمان با دفاع مقدس در البرز/ واحدهای مسکونی سیل زدگانِ خوزستان تحویل داده می شود

بهره برداری از 1000 پروژه محرومیت زدایی همزمان با دفاع مقدس در البرز/ واحدهای مسکونی سیل زدگانِ خوزستان تحویل داده می شود
سردار سید یوسف مولایی گفت: روز 2 مهر به مناسبت هفته دفاع مقدس 1000 پروژه محرومیت زا در استان البرز افتتاح خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، فرمانده سپاه البرز صبح امروز چهارشنبه در نشست خبری هفته دفاع مقدس ضمن گرامیداشت یاد و خاطره بیش از 5 هزار شهید استان، گفت: تقارن محرم و هفته دفاع مقدس را در راستای تبیین ارزش ها باید مغتنم شمرد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
سردار سید یوسف مولایی شعار ما پیروزی را شعار امسال هفته دفاع مقدس عنوان کرد و افزود: رژه نیروهای مسلح روز 31 شهریور در بلوار ماهان و صبحگاه مشترک برگزار خواهد شد. 
,
 
,
وی اظهار داشت: قدرت دفاعی امروز مدیون تجربه دفاع مقدس است در نتیجه با توجه به بازگشایی مدارس زنگ دفاع مقدس در روز یک مهر نواخته خواهد شد و گلباران مزار شهدا را در پیش داریم. 
,
 
,
سردار مولایی تصریح کرد: ترجمه دفاع خدمت به مردم و رونق تولید است و امروز دشمن این برنامه را در پیش گرفته است در نتیجه 1000 پروژه محرومیت زدا در روز 2 مهر افتتاح خواهد شد. 
,
 
,
وی با اشاره به اینکه بدون تکیه بر امکانات خارجی می توانیم عرصه های تولید داخلی را فراهم کنیم و رونمایی از تجهیزات نظامی نیروهای مسلح مصداق این مسئله است، گفت: روز 3 مهر ماه 98، نشست های روشنگری در بسیج و مساجد برگزار می شود. 
,
 
,
سردار مولایی افزود: روز 4 مهر تکریم آزادگان، ایثارگران و خانواده شهدا را علاوه بر عطر افشانی گلزار شهدا در پیش خواهیم داشت و روز جمعه 5 مهر حضور بسیجیان در نماز جمعه همبستگی ملی را به نمایش می گذارد و همایش پیاده روی در این روز برگزار می شود. 
,
 
,
وی هدف از این همایش را ترویج سبک زندگی اسلامی و توجه به خانواده دانست و با اشاره به اینکه در دفاع مقدس نیز خانواده ها نقش مهمی در پشتیبانی جبهه نقش داشت، اظهار داشت: 6 مهر ماه همزمان با عملیات ثامن الائمه از بانوان، جانبازان و جهادگران دست به اسلحه تجلیل خواهد شد. 
,
 
,
سردار مولایی تصریح کرد: 7 مهر ماه از فرماندهان و پیشکسوتان به مناسبت شهادت رزمندگانی چون جهان آرا تجلیل به عمل می آید زیرا نقش مهمی در دفاع مقدس داشتند. 
,
 
,
فرمانده سپاه البرز در خاتمه با اشاره به اینکه برای شهید فلاحی که شهید شاخص البرز است نیز بزرگداشتی در طالقان برگزار می شود، گفت: نمایشگاه های اقتصاد مقاومتی، برنامه آبروی محله، نشست های بصیرتی و استکبارستیزی با محوریت گام دوم انقلاب و طرح میز خدمت با محوریت مسجد، ویزیت رایگان و بهره برداری از پروژه های ساخت مسکن در شهر باوی خوزستان نیز اجرا خواهد شد.  
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه