اخبار داغ

استاندار کرمانشاه:

قوانین با شرایط تحریم مطابقت ندارد/ لزوم اصلاح از طریق سران ۳ قوه

قوانین با شرایط تحریم مطابقت ندارد/ لزوم اصلاح از طریق سران ۳ قوه
استاندار کرمانشاه با بیان اینکه قوانین ما با شرایط تحریم مطابقت ندارد، خواستار اصلاح آنها از طریق سران سه قوه شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرصادنیوز ، هوشنگ بازوند، استاندار کرمانشاه، امروز چهارشنبه در آیین تودیع و معارفه رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه که با حضور معاون اول رئیس قوه قضاییه برگزار شد، با بیان اینکه تیم قضا در استان کرمانشاه در برون رفت چالش های استان نهایت همکاری را داشته اند، اظهار داشت:هماهنگی و همدلی خوبی تحت حمایت نماینده ولی فقیه در استان وجود دارد تا روز به روز بر چالش ها فائق آییم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز ,

استاندار کرمانشاه با اعلام اینکه گرانی چالش بزرگ ملی بود که دستگاه قضا برای کمک پای کار آمد، بیان کرد: در مسائل مرتبط با توسعه و پیشرفت تیم مدیریتی استان به صورت ویژه پای کار است.

,

استاندار کرمانشاه بیان کرد: تیم مدیریتی استان در حوزه پیشبرد مسائل توسعه ای به صورت ویژه پای کار است.

,

بازوند گفت: در راستای تحقق رونق تولید، اجرای پروژه ها و طرح های اقتصاد مقاومتی، حمایت از سرمایه گذاری با هدف اشتغالزایی و برون رفت از مشکل بیکاری همکاری خوبی در سطح استان دیده می شود.

,

این مسئول عنوان کرد: با توجه به پیچیدگی پرونده گلیم و گبه تقاضا می شود جلسه مشترک دیگری با سران سه قوه تشکیل شود که در این صورت ۹۸ تا ۹۹ درصد پرونده ها به جمع بندی می رسد.

,

وی خاطرنشان کرد: قوانین ما با شرایط تحریم مطابقت ندارد و لازم است در این باره اصلاحاتی انجام شود، اگر مجلس بخواهد این قوانین را اصلاح کند بسیار طولانی می شود بنابراین موضوع اصلاح قوانین در جلسه نمایندگان سران سه قوه مطرح شود.

,

استاندار کرمانشاه با تاکید بر اینکه اصلاح قوانین توسط سران سه قوه مطرح و پیگیری شود، گفت: اگر این اصلاحات صورت گیرد کمک شایانی به خصوص به استان کرمانشاه خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه