اخبار داغ

رئیس آموزش و پرورش استثنایی لرستان:

اجرای طرح سنجش سلامت در ۱۵ پایگاه/۲۴ هزار نوآموز لرستانی مورد ارزیابی قرار گرفتند

اجرای طرح سنجش سلامت در ۱۵ پایگاه/۲۴ هزار نوآموز لرستانی مورد ارزیابی قرار گرفتند
رئیس آموزش و پرورش استثنایی لرستان با اشاره به اجرای طرح سنجش سلامت و آمادگی تحصیلی در ۱۵ پایگاه گفت: ۲۴ هزار و ۱۸۴ نوآموز لرستانی مورد ارزیابی قرار گرفتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ زهرا نظری در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: طرح سنجش سلامت و آمادگی تحصیلی نوآموزان پیش دبستانی از تاریخ ۱۲مردادماه آغاز و تا پایان شهریور ماه ادامه دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: این طرح در ۱۵ پایگاه مقدماتی و تخصصی در ۹ شهرستان استان لرستان اجرا می شود، در شهرستان خرم آباد ۳پایگاه، در بروجرد ۲پایگاه، در کوهدشت ۲پایگاه و همچنین در شهرستانهای دورود، ازنا، الیگودرز، الشتر، پلدختر و نورآباد نیز اجرا می شود.

,


رئیس آموزش و پرورش استثنایی لرستان عنوان کرد: از آغاز کار برنامه سنجش تاکنون ۲۴ هزار و ۱۸۴ نفر از نوآموزان بدو ورود به دبستان و پیش دبستانی استان مورد ارزیابی قرار گرفتند که از این تعداد ۱۹ هزار و۱۷۷ نوآموز در بدو ورود به دبستان هستند.

,
,


وی تصریح کرد: از این تعداد ۱۵ هزار و ۱۷۷ نفر پس از سنجش و ارزیابی با دریافت تاییدیه جهت ثبت نام به مدارس عادی معرفی و تعداد چهار هزار نفر نیز جهت ارزیابی بیشتر به مرحله تخصصی وضعیت بینایی، شنوایی، جسمی- حرکتی و آمادگی تحصیلی ارجاع شدند.

,
,


نظری بابیان اینکه ۲۷۲ نفر از دانش آموزان متقاضی جهش تحصیلی مورد ارزیابی هوشی قرار گرفتند گفت: درصورت نیاز فعالیت برخی از پایگاه های سنجش سلامت جسمانی وآمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان و پیش دبستانی سال تحصیلی ۹۹-۹۸ تمدید خواهد شد.

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه