اخبار داغ

مدیر آموزش و پرورش بوکان خبر داد؛

قبولی ٤٠٠ داوطلب بوکانی در رشته های پر طرفدار کنکور

قبولی ٤٠٠ داوطلب بوکانی در رشته های پر طرفدار کنکور
مدیر آموزش و پرورش بوکان‌ گفت: با اعلام نتایج آزمون سراسری سال ۹۸ ، بیش از ٤٠٠ داوطلب بوکانی کنکور سراسری در رشته های پر طرفدار قبول شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سلیمان مام عزیزی در گفت و گو با خبرنگار کانی پرس، ضمن اعلام خبر قبولی ۴۰۰ داوطلب بوکانی کنکور سراسری امسال در رشته های پر طرفدار، در گفتگو با خبرنگار کانی پرس عنوان کرد: در کنکور سراسری سال جاری ۳ هزار ۷۷۲ نفر از بوکان در رشته تجربی شرکت داشتند که خوشبختانه و بعد از اعلام نتایج نهایی بیش از ۴۰۰ دانش آموز بوکانی موفق به قبولی در رشته های پرطرفدار شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کانی پرس,

وی، افزود: از این تعداد ۳۱ نفر موفق موفق به کسب سهمیه پزشکی در دانشگاه های مختلف علوم پزشکی شدندکه این مهم نشان می دهد دانش آموزان بوکانی از پتانسیل بالای در کسب رتبه های برتر علمی برخوردار هستند.

,

مدیر آموزش و پرورش بوکان، ادامه داد: همچنین ۹۰ نفر در رشته های پیراپزشکی همچون پرستاری و … موفق به کسب سهمیه در دانشگاه های مختلف کشور شدند.

,

وی، تصریح کرد: جدای از رشته های پزشکی و پیراپزشکی ۱۲۰ نفر از دانش اموزان بوکانی نیز موفق به کسب سهمیه در دانشگاه فرهنگیان شدند که در میان شهرهای استان یک رکورد به شمار می آید.

,

مام عزیزی، ادامه داد: ۱۵۰ دانش اموز بوکانی نیز در رشته های فنی جزء برترین ها در کنکور سراسری سال جاری بودند.

,

وی، عنوان کرد: در ازمون سال جاری آموزش و پرورش تنها مدیریت رشته تجربی را برعهده داشت و دانشگاه های سطح شهر نیز مسئول برگزاری دیگر رشته های کنکوری بودند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه