اخبار داغ

معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالرضا علیه‌السلام خراسان جنوبی خبر داد

برگزاری بیش از 2800 برنامه توسط سپاه در هفته دفاع مقدس/ بازسازی عملیات والفجر3 و نمایشگاه رزمی فرهنگی گام‌های استوار برگزار می‌شود

برگزاری بیش از 2800 برنامه توسط سپاه در هفته دفاع مقدس/ بازسازی عملیات والفجر3 و نمایشگاه رزمی فرهنگی گام‌های استوار برگزار می‌شود
معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالرضا علیه‌السلام خراسان جنوبی گفت: 39 سرفصل در برنامه‌های ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس در سپاه با بیش از 2800 برنامه در رده‌های مختلف سپاه در طول هفته دفاع مقدس اجرایی می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، حمیدرضا برات‌زاده معاون هماهنگ‌کننده و مسئول ستاد هفته دفاع مقدس سپاه انصارالرضا علیه‌السلام خراسان جنوبی پیش از ظهر امروز در نشست خبری گفت: هفته دفاع مقدس هفته بیان پایمردی‌ها و دلاورمردی‌ها در راه دفاع از انقلاب اسلامی و میهن است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان, خاورستان,
 
,
وی افزود: دوران دفاع مقدس درخشان‌ترین دوران انقلاب اسلامی است.
,
 
,
معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالرضا علیه‌السلام خراسان جنوبی اظهار کرد: علت ایستادگی در برابر قلدرهای عالم در دوران دفاع مقدس، توکل، اعتماد و حسن‌ظن به خداوند و اعتماد به توانمندی‌های درونی بود.
,
 
,
برات‌زاده با بیان این‌که ولایتمداری در دوران دفاع مقدس در اوج بود افزود: آن‌چه در دفاع مقدس به‌وجود آمد، ریشه در محرم و عاشورا داشت و رزمندگان درس‌های عاشورا را ادا کردند.
,
 
,
وی اضافه کرد: امروز نیز اگر می‌خواهیم همان عزت و سربلندی تداوم داشته باشد، باید بر توان داخلی تکیه کنیم و ولایتمدار باشیم که در این صورت بر توطئه‌های دشمنان در هر سطحی پیروز خواهیم شد.
,
 
,
معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالرضا علیه‌السلام خراسان جنوبی گفت: امسال هفته دفاع مقدس با شعار محوری ما پیروزیم آغاز می‌شود و برخی اقدامات قبل از شروع هفته دفاع مقدس انجام می‌شود.
,
 
,
برات‌زاده افزود: بیان دستاوردها و تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس توسط فرماندهان در رده‌های بسیج و سپاه در نمازجمعه 29 شهریورماه انجام می‌شود.
,
 
,
وی اضافه کرد: 30 شهریورماه نیروهای مسلح مستقر در شهرستان‌ها با امام جمعه مرکز شهرستان دیدار می‌کنند.
,
 
,
معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالرضا علیه‌السلام خراسان جنوبی گفت: 31 شهریورماه رژه یگان‌های نمونه نیروهای مسلح فقط در مرکز استان برگزار می‌شود و در مراکر شهرستان‌ها صبحگاه مشترک برگزار می‌شود.
,
 
,
برات‌زاده با بیان این‌که امسال مسئولیت برگزاری رژه بر عهده سپاه پاسداران در خراسان جنوبی است افزود: محل برگزاری رژه از میدان نماز (آدینه) در بلوار پیامبراعظم(ص) به سمت بلوار شهدای عبادی است.
,
 
,
وی تصریح کرد: 39 سرفصل در برنامه‌های ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس در سپاه با بیش از 2800 برنامه در رده‌های مختلف سپاه در طول هفته دفاع مقدس اجرایی می‌شود.
,
 
,
معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالرضا علیه‌السلام خراسان جنوبی گفت: برگزاری صبحگاه‌های مشترک نیروهای مسلح در شهرستان‌ها، تداوم گشت‌های رضویون، برگزاری ایست و بازرسی و فراخوانی گردان‌های سازماندهی شده بسیج از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس است.
,
 
,
برات‌زاده افزود: در روز 1 مهر، زنگ ایثار و مقاومت نواخته و از اولیای ایثارگر در صبحگاه مشترک مدارس تجلیل می‌شود.
,
 
,
وی اظهار کرد: مراسم تجلیل از سربازان نمونه رده‌های سپاه در سطح استان و اعزام راویان به مدارس و خوابگاه‌های دانش‌آموزی مدارس و بیان خاطرات دوران دفاع مقدس از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس است.
,
 
,
معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالرضا علیه‌السلام خراسان جنوبی گفت: نمایشگاه رزمی فرهنگی گام‌های استوار و بازسازی عملیات والفجر3 بعدازظهر 1 مهر در منطقه عمومی بیدخت افتتاح می‌شود و یک هفته ادامه دارد که شامل 20 غرفه سپاه که 12 غرفه برای بسیج سازندگی است، 3 غرفه برای ارتش و 3 غرفه برای نیروی انتظامی است.
,
 
,
برات‌زاده افزود: بازسازی عملیات والفجر3 هر شب اجرا می‌شود.
,
 
,
وی با بیان این‌که پروژه‌های اقتصاد مقاومتی شامل 82 کارگاه به صورت همزمان در 2 مهر افتتاح می‌شود گفت: برای این پروژه‌ها 980 میلیون تومان از محل اعتبارات بسیج سازندگی و قرارگاه پیشرفت و آبادانی خراسان جنوبی هزینه شده است.
,
 
,
معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالرضا علیه‌السلام خراسان جنوبی با بیان این‌که 82 کارگاه در قالب 15 عنوان است افزود: در روستای علی‌آباد 16 طرح افتتاح می‌شود که شامل 10 کارگاه حوله‌بافی و چرم‌دوزی، 4 دستگاه گوهرتراشی و 2 کارگاه گلیم‌بافی است.
,
 
,
برات‌زاده با بیان این‌که افتتاح پایگاه‌های مقاومت در رده‌های بسیج از دیگر برنامه‌ها است اظهار کرد: طرح‌های عمرانی و محرومیت‌زدایی به صورت متمرکز و با حضور مهمان کشوری افتتاح می‌شود.
,
 
,
وی گفت: اعزام گروه‌های جهادی و گروه‌های پزشکی به مناطق محروم و کم‌برخوردار از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در خراسان جنوبی است که 22 گروه در قالب 285 نفر شامل 180 نفر برادر و 105 نفر خواهر اعزام می‌شوند.
,
 
,
معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالرضا علیه‌السلام خراسان جنوبی اظهار کرد: نشست‌های روشنگری و یادواره شهدا در استان سوم مهرماه با اولویت شهدای سادات و شهدای عشایر برگزار می‌شود.
,
 
,
برات‌زاده افزود: چهارم مهرماه مسئولان و اعضای جوان حلقه‌های صالحین با خانواده شهدا دیدار می‌کنند و عطرافشانی مزار شهدا نیز انجام می‌شود.
,
 
,
وی اظهار کرد: صبح جمعه 5 مهر پیاده‌روی خانوادگی با محوریت حلقه‌های صالحین در بیرجند به سمت بند دره برگزار می‌شود.
,
 
,
معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالرضا علیه‌السلام خراسان جنوبی گفت: پیش از نمازجمعه میقات‌الصالحین با حضور حلقه‌های صالحین و همچنین حضور سازمان‌یافته بسیحیان در نمازجمعه انجام می‌شود.
,
 
,
برات‌زاده با بیان این‌که شهید محمودی تنها شهید زن استان خراسان جنوبی در دوران دفاع مقدس است افزود: 6 مهر همایش نقش زنان در دوران دفاع مقدس با عنوان لشکر فرشتگان در تمام شهرستان‌ها برگزار می‌شود که در بیرجند ساعت 8 صبح در محل حسینیه جماران برگزار خواهد شد.
,
 
,
وی اظهار کرد: همایش پیشکسوتان جهاد و شهادت و تجلیل از فرماندهان دوران دفاع مقدس توسط بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با همکاری نیروهای مسلح 7 مهر برگزار می‌شود.
,
 
,
معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالرضا علیه‌السلام خراسان جنوبی تصریح کرد: برنامه میزخدمت که تاکنون برگزار و مشکلات زیادی از مردم حل شده، در هفته دفاع مقدس نیز برگزار می‌شود.
,
 
,
برات‌زاده افزود: اجرای طرح همگام با کشاور توسط بسیج مهندسین کشاورزی و اجرای شیفت ایثار در کارخانه‌ها از دیگر برنامه‌ها است.
,
 
,
وی اظهار کرد: طرح یک کاسب یک دانش‌آموز جهت تهیه اقلام آموزشی دانش‌آموزان بی‌بضاعت در استان انجام شده که در روز اول هفته تحویل اقلام انجام خواهد شد.
,
 
,
معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالرضا علیه‌السلام خراسان جنوبی گفت: برگزاری مسابقات ورزشی، مسابقات فرهنگی، نمایشگاه‌های اقتصادمقاومتی، نمایشگاه‌های تصاویر دوران دفاع مقدس و دستاوردهای دفاع مقدس، مسابقات کتابخوانی، تهیه نشریه‌دیواری با موضوع دفاع مقدس و نمایشگاه المان با موضوع دفاع مقدس از دیگر برنامه‌ها است.
,
 
,
برات‌زاده اظهار کرد: سردار محمدحسین سپهر جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین سخنران مراسم رژه 31 شهریور در بیرجند خواهد بود.
,
 
,
انتهای پیام/
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه