اخبار داغ

جانشین فرمانده سپاه استان قزوین:

رژه اقتدار نیروهای مسلح با حضور ۱۷ یگان برگزار می‌شود/ انجام ۳۰۰عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس

رژه اقتدار نیروهای مسلح با حضور ۱۷ یگان برگزار می‌شود/ انجام ۳۰۰عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس
جانشین فرمانده سپاه استان قزوین با اشاره به برگزاری رژه نیروهای مسلح با حضور ۱۷یگان گفت: راهبرد امام خمینی(ره) مبنی بر استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی باعث رسیدن مسلمانان به عظمت و اقتدار و مخالفت استکبار جهانی با این انقلاب شد اما امروز با رشادت‌های انجام گرفته از اقتداری مثال زدنی برخوردار هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین، سرهنگ عباس برزگر در نشست خبری فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی استان قزوین که ظهر امروز(چهارشنبه) در آستانه هفته دفاع مقدس و برگزاری رژه اقتدار 31شهریور در سپاه صاحب الامر(عج) برگزار شد، اظهار کرد: در طی چهل ساله گذشته و حتی پیش از پیروزی انقلاب شعار امام خمینی(ره) به‌عنوان راهبرد و مبنی بر استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی باعث رسیدن مسلمانان به عظمت و اقتدار و مخالفت استکبار جهانی با این انقلاب شد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,

وی ادامه داد: با اینکه رئیس حکومت در زمان پیش از انقلاب کشور فاسد بود، اما در همان برهه از زمان مردمانی مومن داشتیم و مبارزه‌های رئیسعلی دلواری، میرزا کوچک خان جنگلی، شهید نواب صفوی و سایر شهدا باعث شد مقابل ظلم کوتاه ایستادگی کرده و به پیروزی برسیم.

,

جانشین فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین ابراز کرد: با بازگرداندن محمدرضاشاه با کودتا و سرنگونی حکومت مصدق پای امریکا به ایران باز شد و از آن زمان تاکنون دشمنی استکبار جهانی همراه ماست.

,

وی افزود: تشکیل حکومت جمهوری اسلامی صرفا یکی از ماموریت انقلاب اسلامی بود و صدور انقلاب و جبهه مقاومت نیز از دیگر اهداف انقلاب بود.

,

این مسئول عنوان کرد: در اوایل انقلاب با پدیده‌هایی همچون خلق خوزستان، ترکمنستان، درگیری‌های منافقین و تشکیل کابینه دولتِ اول انقلاب و نفوذ افراد غیرانقلابی همچون بنی صدر مواجه بودیم که بخشی از توطئه استکبار جهانی بود و پس از آن نیز با جنگ نظامی و سخت کشور ما را مورد حمله قرار داد.

,

وی ادامه داد: باتوجه به اینکه در ابتدای انقلاب نیروهای نظامی کشور نوپا بود صدام به ایران حمله کرد، اما با حمایت نیروهای مردمی اهداف آن‌ها محقق نشد و به فرموده امام خمینی(ره) ما سیلی محکمی به دشمن زدیم. 

,

ضعف استکبار جهانی مقابل اقتدار جمهوری اسلامی

, ضعف استکبار جهانی مقابل اقتدار جمهوری اسلامی,

برزگر اذعان کرد: باتوجه به شرایط آن زمان اتحاد جماهیر شوری، ایالت متحده و بسیاری از کشورهای خارجی با کمک صدام جنگ را بر ما تحمیل کردند، اما اکنون در شرایطی قرار داریم که تمام هیمنه و ابهت استکبار جهانی که در عربستان سعودی تجلی کرده و همین طور امریکا در برابر کشور ما ضعف دارند.

,

وی ادامه داد: امروز با فداکاری شهدای انقلاب اسلامی و مدافع حرم اسلامی در سراسر کشور اقتدار جمهوری اسلامی زبان زد خاص و عام است و البته مودت و صمیمیتی که در بین تمام مردم تحت حمایت رهبر معظم انقلاب حاصل شده در تحقق این موضوع نقش داشته است.

,

جانشین فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین ابراز کرد: با جاری شدن احکام و شریعت اسلامی، دستورات رهبر معظم انقلاب و اعتماد به یاری خداوند است که اقتدار در نظام اسلامی و جبهه مقاومت و اضمحلال دشمنان تحقق یابد. 

,

وی افزود: فعالیتی که رسانه‌ها انجام می‌دهند در ایجاد وحدت و تقویت روحیه مقاومت و ایثار موثر است؛ درواقع باید در کنار نقد و مطالبه گری بحمایت از نیروهای مسلح نیز منتقل شود چراکه با آسیب دیدن نیروهای مسلح کل بدنه نظام آسیب می‌بیند.

,

این مسئول گفت: نیروهای مسلح ماموریت‌های متنوعی را در کشور انجام می‌دهند و در شرایط مختلف حضور دارند که خدمت رسانی در سیل اخیر و حوادث غیرمترقبه از جمله آنهاست.

,

وی ادامه داد: دشمن خواب نییست و میزها و کارگاه‌های متعددی در سراسر جهان برگزار می‌کند و از نیروهای نفوذی نیز برخوردار است. 

,

برزگر اذعان کرد: نمایش اقتدار نیروهای مسلح در صبح روز 31شهریور روبه‌روی قرارگاه عملیاتی 16زرهی و با حضور 17یگان نیروهای مسلح همزمان با سراسر کشور انجام می‌شود، همچنین برنامه‌های مختلف دیگری به تعداد 250تا 300مورد در هفته دفاع مقدس انجام خواهد شد.

,

وی در پایان گفت: برگزاری یادواره شهدا، فعالیت‌های جهادی، حضور در گلزار شهدا، سرکشی از خانواده‌های شهدا و نمایشگاه از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه