اخبار داغ

رئیس شورای شهر بهار:

شهردار بهار هفته آینده معرفی می شود

شهردار بهار هفته آینده معرفی می شود
رئیس شورای شهر بهار از معرفی شهردار بهار طی هفته آتی خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین فیض الهی، رئیس شورای شهر بهار در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، گفت: جلسات متعددی با اعضای شورای شهر برگزار کرده ایم و گزینه های مختلفی را برای تصدی سمت شهرداری بهار در نظر گرفته ایم و در نهایت روی چند گزینه به نظر قطعی رسیده ایم و با خود این افراد نیز به نتایجی رسیده ایم و در طی هفته آتی با رای گیری و نظر اکثریت اعضای شورا شهردار جدید شهر بهار معرفی خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

فیض الهی در خصوص بومی بودن شهردار گفت: در بین این افراد هم بومی وجود دارد و هم غیر بومی؛ اما آنچه که بیش از همه برای ما مهم است این است که فرد انتخابی از بدنه شهرداری باشد تا به طور کامل به قوانین شهرداری مسلط باشد.

,

وی ادامه داد: پاکدستی، مردمدار بودن و داشتن برنامه مدون برای پیشرفت شهر بهار از جمله ویژگی هایی است که ما در انتخاب خود مد نظر قرار داده ایم.

,

رئیس شورای شهر بهار در پاسخ به این سوال که «آیا از اعضای شورای فعلی یا سابق در بین گزینه ها وجود دارد یا خیر؟» گفت: در ابتدا با یکی از اعضا در این باره صحبت شد و این پیشنهاد مطرح شد ولی وی این پیشنهاد را نپذیرفت و تصمیم بر این شد که شهردار از بدنه خود شهرداری باشد تا به طور کامل به قوانین و چگونگی تامین منابع مالی اشراف داشته باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه