اخبار داغ

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور کشور:

راهیان نور نقطه تقابل با تهاجم فرهنگی دشمن است/ ۲۳۰ هزار نفر از یادمان‌های غرب و شمال غرب بازدید کردند

راهیان نور نقطه تقابل با تهاجم فرهنگی دشمن است/ ۲۳۰ هزار نفر از یادمان‌های غرب و شمال غرب بازدید کردند
فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور کشور مسیر انتقال حماسه‌های ایثارگری‌ها و رشادت‌های ایثارگران را راهیان نور عنوان کرد و گفت: راهیان نور نقطه تقابل با تهاجم فرهنگی دشمن است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; سردار یعقوب سلیمانی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه دفاع مقدس یکی از قله های رفیع تاریخ ایران اسلامی است، اظهار کرد: دشمن هنوز از پنجره دفاع مقدس نظام را می‌نگرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با اشاره به اینکه مسیر انتقال حماسه های ایثارگریها و رشادتهای ایثارگران همین راهیان نور است، تصریح کرد: راهیان نور بستری برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

,

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور بسیج و سپاه با بیان اینکه راهیان نور نقطه تقابل با تهاجم فرهنگی دشمن است، افزود: راهیان نور حج بصیرتی است.

,

سلیمانی با اشاره به اینکه از اولین روز افتتاح راهیان نور نزدیک به یک میلیون نفر از یادمانها جنوب، غرب، شمالغرب و دریایی بازدید کردند، خاطرنشان کرد: جوانان و نوجوانان بیشترین حضور را داشتند.

,

وی با بیان اینکه تا به امروز ۲۳۰ هزار نفر از یادمانهای غرب و شمال غرب بازدید کردند، تصریح کرد:  ۵ هزار نفر از دانش آموزان اهل تسنن در برنامه فصل رویش از مناطق عملیاتی بازدید داشتند.

,

مسئول قرارگاه راهیان نور کشور با بیان اینکه بیش از ۷ هزار نفر دانشجو از مناطق عملیاتی غرب و شمالغرب بازدید کردند و در این راستا شاهد تعالی راهیان نور هستیم، خاطرنشان کرد: از اوایل اردیبهشت ماه زائران از مناطق عملیاتی  جنوب غرب و شمالغرب و مناطق راهیان نور دریایی بازدید کردند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه