اخبار داغ

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان:

حضور بیش از ۱۰۰ هزار نفر در یادمان شهدای کردستان

حضور بیش از ۱۰۰ هزار نفر در یادمان شهدای کردستان
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۱۰۰ هزار نفر از اقصی نقاط کشور در هفت یادمان شهدای استان حضور پیدا کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  کُردتودی، سردار ذبیح‌الله مالکی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران حوزه دفاع مقدس در سنندج اظهار کرد: «ما پیروز هستیم» شعار امسال دفاع مقدس است و برنامه‌های زیادی در این ایام در کردستان انجام می‌گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،,

وی گفت: کارگروه‌های هشت گانه ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس در استان این برنامه‌ها تدوین و برنامه‌ریزی کردند.

,

سردار مالکی افزود: دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا، دیدار با خانواده شدا، حضور فرماندهان نیروهای مسلح در نمازجمعه و سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز و برگزاری یادواره شهدا در روستای نشور از توابع شهرستان بانه از جمله برنامه‌های این هفته است.

,

وی از دیگر برنامه‌های این هفته را تجلیل از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس در استان اعلام کرد و گفت: ۶ هزار و ۷۶۵ نفر پیشکسوت بومی دوران دفاع مقدس در استان داریم که بیش از ۲ هزار و ۹۰۰ نفر آنها در سنندج هستند.

,

وی با اشاره به اینکه 500 برنامه برای اجرا در هفته دفاع مقدس برنامه‌ریزی شده است، افزود: این برنامه‌ها توسط گروههای هشت گانه شورای دفاع مقدس استان که به ریاست استانداری کردستان و دبیری بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اداره می‌شود، برگزار خواهد شد.

,

وی دیدار با نماینده ولی فقیه در استان کردستان به همراه جمعی از فرماندهان نیروهای مسلح را از برنامه‌های بنیاد حفظ آثار در هفته دفاع مقدس برشمرد و افزود: رژه نیروهای مسلح در نخستین روز دفاع مقدس از برنامه‌های این هفته است.

,

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان عنوان کرد: حضور در گلزار شهدا، عطرافشانی مزار شهدای بعد از دفاع مقدس، دیدار با خانواده شهدا، حضور فرماندهان در نماز جمعه و سخنرانی فرماندهان قبل از خطبه‌های نماز جمعه و برگزاری یادمان شهدا با محوریت جهاد و سپاه بیت‌المقدس در روستای نشور از دیگر برنامه‌های دفاع مقدس استان کردستان است.

,

سردار مالکی افزود: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۱۰۰ هزار نفر از اقصی نقاط کشور در هفت یادمان شهدای استان حضور پیدا کردند.

,

وی اظهار داشت: علاوه براین امسال تعداد زیادی از دانشجویان، دانش آموزان و دیگر اقشار مردم کردستان هم از یادمان‌های شهدای موجود در استان بازدید داشتند.

,

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان اضافه کرد: در سطح استان ۳۴ شهید گمنام و در ۱۵ نقطه هم یادمان این شهدا وجود دارد.

,

مالکی گفت: ساماندهی و تکمیل مزارشهدای گمنام با توجه به مکان آن از ۵۰۰ میلیون الی یک میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه