اخبار داغ

استاندار زنجان:

مدیریت پشت میزی، مدیریت انقلابی نیست

مدیریت پشت میزی، مدیریت انقلابی نیست
استاندار زنجان گفت: اگر قرار باشد از پشت میز مدیریت کنیم اسمش انقلابی گری و مدیریت انقلابی نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا، فتح الله حقیقی امروز در کارگروه اجتماعی،فرهنگی،سلامت،زنان و خانواده،اظهار داشت: باید با افرادی که موجب آتش سوزی در شهرستان طارم شدند، به شدت برخورد شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا،,

وی افزود: از 12 ظهر آتش آغاز شد که با فعالیت 600 نیرو این آتش سوزی مهار شد.

,

این مسئول خاطرنشان کرد: اگر قرار باشد از پشت میز مدیریت کنیم اسمش انقلابی گری و مدیریت انقلابی نیست،بدون هیچ گونه شرایطی دیروز باید کمک می کردیم با فرمایش کردن نمی توان در قلب مردم جایگاه یافت.

,

حقیقی با اشاره به اینکه ای کاش مدیران قبل از مدیر شدن تفکر اجتماعی قالبی داشته باشند، افزود: در استان زنجان فرصت هایی وجود دارد که در کشور بعید می دانم ایجاد شده باشد که اگر از این فرصت ها شود سودمند برای استان و کشور است.

,

وی یادآور شد: نماینده ولی فقیه در استان زنجان همواره در کنار مسئولان بوده و هر گونه مسائل و مشکلات را حل می کند.

,

این مسئول با بیان اینکه خیرین استان زنجان به عنوان ظرفیت محسوب می شوند، ادامه داد: افراد تحت پوشش استان زنجان 3.5 برابر کشور است.

,

استاندار زنجان ادامه داد: هئیت های مذهبی استان زنجان نیز الگو هستند و بسیاری از مردم کشورهای جهان در یوم العباس زنجانی ها شرکت می کنند.

,

حقیقی با اشاره به ظرفیت های زنجان به عنوان شهر غواصان دریا دل و پایتخت شور و شعور حسینی، افزود: زنجان می تواند پایلوت اجرای طرح های آسیب های اجتماعی باشد.

,

وی با اشاره به حوزه های علمیه و مدرسان خوب و بدون حاشیه زنجان ،گفت: زنجان دارای دانشگاه های معتبر علمی است که می توان از این ظرفیت نیز به خوبی استفاده کرد.

,

این مقام مسئول بیان داشت: کمیته رصد اجتماعی در استان زنجان تشکیل شده است و مدیرانی که مردم نظر مثبتی راجع به آنها دارند، تشویق می شوند.

,

 

,

*برخی جوامع زیربنایی به موضوع آسیب های اجتماعی ورود می کنند

, *برخی جوامع زیربنایی به موضوع آسیب های اجتماعی ورود می کنند, *برخی جوامع زیربنایی به موضوع آسیب های اجتماعی ورود می کنند,

آیت الله شیخ علی خاتمی در ادامه این جلسه اظهار داشت: در همه جوامع آسیب های اجتماعی وجود دارد که برخی جوامع زیربنایی به موضوع نگاه کرده و سراغ علت های آسیب شناسی می روند تا این آسیب ها کاهش یابد.

,

وی افزود: اما در برخی جوامع سراغ معلول ها می روند که این امر موجب می شود تا هیچ وقت نتیجه درستی حاصل نشود.

,

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با طرح این سئوال که آیا اقتداری که در مسائل جهانی و منطقه ای داریم در مسائل فکری، اخلاقی و رفتاری جامعه داریم؟افزود: همه تقصیرها را نمی شود گردن دشمن انداخت.

,

آیت الله خاتمی بیان داشت: فرهنگ در کشور ما به تعبیر مقام معظم رهبری مظلوم است و عجب و خودستایی ما را گرفته است.

,

وی خاطرنشان کرد: معولا گاهی یک تا دو مسئله را در جامعه اصل قرار می دهیم و از بقیه غافل می شویم که ضروری است همه اعضا وظیفه خودشان را درست انجام دهند،جامعه به مراحل درستی می رسد.

,

وی بر ضرورت برنامه ریزی در خصوص مسائل فرهنگی تاکید کرد و گفت: باید دید در چهل سال گذشته چقدر به موضوع مسائل اجتماعی توجه شده است.

,

نماینده ولی فقیه در استان زنجان خاطرنشان کرد: برنامه کوتاه مدت و بلند مدت مدونی در زمینه مسائل فرهنگی ضروری است.

,

آیت الله خاتمی یکی از فرصت های تبیین مسائل فرهنگی را ماه محرم عنوان کرد و گفت: باید اندیشه ها و آرمان های امام حسین (ع) برای تبیین مسائل فرهنگی مورد توجه قرار گیرد.

,

وی خاطرنشان کرد:  در برخورد با آسیب های اجتماعی تا وقتی سراغ علت ها نرویم برنامه همین است اگر سراغ علت ها برویم حداقل مسائل حل می شود.

,

 

,

*کاهش میزان جرائم در استان زنجان

, *کاهش میزان جرائم در استان زنجان, *کاهش میزان جرائم در استان زنجان,

جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان در ادامه اظهار داشت: در همه جرائم استان نسبت به سال گذشته با کاهش مواجه است.

,

خانی پور خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی در جلب مشارکت مردمی موفقیت های خوبی داشته و 20 درصد تماس های مردم به پلیس افزایش یافته است.

,

وی با بیان اینکه 20 درصد مراجعه مردم به کلانتری های استان زنجان کاهش یافته است، بیان داشت: طرح های پاکسازی پلیس نسبت به سال گذشته 60 درصد افزایش یافته است.

,

این مسئول تصریح کرد: در ساماندهی معتادان متهاجر و بحث سرقت موفقیت های خوبی انجام شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه