اخبار داغ

معاون نیروی انسانی نیروی انتظامی استان قزوین:

یادواره شهدای انتظامی قزوین در هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود

یادواره شهدای انتظامی قزوین در هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود
معاون نیروی انسانی نیروی انتظامی قزوین گفت: نهم مهرماه برنامه یادواره شهدا در سالن دانشگاه بین المللی با حضور مسئولین استانی و کشوری برگزار خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین،مهرداد صفوی در نشست خبری فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی که در آستانه هفته دفاع مقدس و برگزاری رژه اقتدار 31شهریور که ظهر امروز(چهارشنبه)در سپاه صاحب الأمر(عج) استان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: درباره مقدس بودن دفاع مقدس همین کافی است که یک کشور به مدت هشت سال مقابل کشورهای زیادی قرار گرفت و اجازه نداد کمترین مقدار خاکی از وطن خارج شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,

وی ادامه داد: اگر بُعد معنوی دفاع نبود سلاح و تجهیزات کارایی نداشت‌، چراکه در مواردی شاهد بودیم که حتی یک گردان مقابل 12گردان کماندویی عراق مقاومت کردند.

,

رئیس ستاد لشکر 16زرهی قزوین ابراز کرد: در هفته دفاع مقدس دو یگان در آبیک برنامه‌هایی دارند که در سطح شهرستان انجام می‌شود، دوشنبه نواختن زنگ مهر در مدارس و بزرگداشت روز سرباز را خواهیم داشت.

,

وجود 100 رزمنده مفقودالاثر در نیروهای ارتش

, وجود 100 رزمنده مفقودالاثر در نیروهای ارتش,

وی ادامه داد: اعزام سخنران به مدارس با عنوان رشادت‌ها و دلاوری‌های نیروهای نظامی در دفاع مقدس، اهدای خون کارکنان داوطلب، گلباران گلزار شهدا، سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه، برگزاری مراسم انس با قرآن و برنامه تلویزیونی خاکریز به مدت هفت شب از جمله برنامه‌های ارتش در هفته دفاع مقدس است.

,

این مسئول بیان کرد: حدود 2هزار و 753شهید در تیپ زنجان، قزوین و همدان و 100نفر نیز مفقودالاثر در نیروهای ارتش وجود دارد.

,

در ادامه این نشست سرهنگ محمدحسن رضازاده عنوان کرد: نیروی انتظامی در برنامه‌های مشترکی در هفته دفاع مقدس در کنار ارتش و سپاه قرار دارد، همچنین برنامه‌های اختصاصی نیز برگزار خواهد شد و در طی برنامه‌ها مشکل خاصی در زمینه امنیتی و ترافیکی ایجاد نخواهد شد.

,

معاون نیروی انسانی نیروی انتظامی اذعان کرد: در ساعت 9صبح نهم مهرماه برنامه یادواره شهدا در سالن دانشگاه بین المللی با حضور مسئولین استانی و کشوری برگزار خواهد شد، در این مراسم از خانواده 140شهید نیروی انتظامی تجلیل خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه