اخبار داغ

شهردار شهر نیکسار ترکیه:

گردو، عامل پیوند دو شهر تویسرکان و نیکسار ترکیه /تویسرکان صاحب فرهنگی منحصر به فرد است

گردو، عامل پیوند دو شهر تویسرکان و نیکسار ترکیه /تویسرکان صاحب فرهنگی منحصر به فرد است
شهردار شهر نیکسار ترکیه با بیان اینکه گردو عامل پیوند دو شهر تویسرکان و نیکسار ترکیه است، گفت: مردمان این دیار بسیار با احساس، صمیمی و صاحب فرهنگ منحصر به فردی هستند، مردم گردو را دوست دارند و گردو جزئی از زندگیشان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ «اوزدلیک اوزجان » صبح امروز در همایش ملی گردو، منبت و فرش دستباف تویسرکان گفت: خرسندم از اینکه در دو سال اخیر پیوند برادرخواندگی (یا همان خواهرخواندگی) بین دو شهر تویسرکان و نیکسار ترکیه بسته شده، پیوندی که گردو زمینه ساز آن شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی اظهار کرد: سال گذشته ما میزبان مهمانانی از تویسرکان در ترکیه بودیم و امسال به دعوت مسئولان این شهر برای حضور در همایش گردویشان آمده ایم.

,

شهردار نیکسار افزود: در همین دو روز گذشته از مناطق زیبا و گردشگری تویسرکان بازید کردیم، اینجا مردمانی مهربان و صمیمی دارد خوشحالیم که محصول گردو زمینه ساز ارتباط بین این دو شهر شده است.

,

اوزدلیک اوزجان تصریح کرد: اینجا مردم گردو را دوست دارند، با گردو صمیمی هستند و گردو جزئی از زندگیشان است و همین حالت را ما هم در شهر نیکسار مشاهده می کنیم.

,

وی عنوان کرد: مردمان ایتن شهر زیبا بسیار با احساس، با محبت و صمیمی هستند و هر آنچه از آنان شنیدیم، امروز بهتر از آن دیدیم.

,

شهردار نیکسار با تأکید بر اینکه مسلمانان هرجا که باشند با یکدیگر برادر هستند، ادامه داد: امیدواریم این ارتباط و دوستی با با تویسرکانی ها تا ابد بماند چرا که تویسرکان صاحب فرهنگ منحصر به فردی است و همین فرهنگ دوستی ما را تداوم می بخشد.

,

اوزدلیک اوزجان از همه تویسرکانی ها برای حضور در جشن برداشت گردو در شهر نیکسار ترکیه دعوت به عمل آورد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه