اخبار داغ

در آیین معارفه رئیس کل دادگستری کرمانشاه مطرح شد

تقدیر امام جمعه پاوه از دستگاه قضا در انسداد منافذ نفوذ دشمن

تقدیر امام جمعه پاوه از دستگاه قضا در انسداد منافذ نفوذ دشمن
امام جمعه پاوه از رویکرد دستگاه قضا در انسداد منافذ نفوذ دشمن تقدیر کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرصادنیوز ماموستا ملا قادر قادری صبح امروز چهارشنبه در آیین تودیع و معارفه رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه اظهار داشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی و در چهار دهه اخیر که از عمر انقلاب سپری شده است قوه قضاییه در کنار سایر قوا احقاق حق کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,

امام جمعه پاوه افزود: طی این مدت قوه قضاییه در دفاع از حقوق مردم و مبارزه با منکرات به خوبی به وظیفه خطیر خود عمل کرده است.

,

وی ریاست جدید قوه قضاییه حضرت آیت الله رئیسی را برخواسته از بطن قوه قضائیه دانست و گفت: از روزی که آیت الله رئیسی در مقام ریاست قوه قضاییه قرار گرفته به صورت شبانه روزی و شجاعانه در حال مبارزه با فساد است.

,

ماموستا قادری خاطر نشان کرد: آیت الله رئیسی در تحکیم انقلاب و انسداد منافذ نفوذی دشمن گام به گام قدم برداشته است و اقدام این بزرگوار برای نظام افتخار، برای مردم مایه دلگرمی و امید و برای دشمنان مایه رعب و وحشت است.

,

امام جمعه پاوه ادامه داد: استان کرمانشاه استانی است که در آن مذاهب و قبایل مختلف در کنار هم با همدلی زندگی می کنند لذا خدمت صادقانه در چنین استانی بسیار حائز اهمیت است و کسانی که در این راستا موفق عمل کرده اند و به خاطر این شرایط حاکم بر استان باید بیشتر از سایر استانها مورد تقدیر قرار گیرند.

,

وی ضمن تقدیر از رئیس اسبق دادگستری استان کرمانشاه، اظهار داشت: انتصاب توسلی زاده را به فال نیک می گیریم، وی از بطن استان کرمانشاه هستند و افکار و جناح های استان را خوب می شناسند.

,

ماموستا قادری افزود: امیدواریم همانطور که ایشان در ۸ سال دفاع مقدس به خصوص در عملیات مرصاد حضور فعال داشتند با خدمت به مردم در این مقام نیز بتواند همچنان حافظ انقلاب باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه