اخبار داغ

جهادگر بسیجی:

مطالبه‌گری جهادگران از سازمان‌ها برای حل مشکلات مناطق محروم/ خلوص نیت مهم ترین ویژگی جهادگران بسیجی

مطالبه‌گری جهادگران از سازمان‌ها برای حل مشکلات مناطق محروم/ خلوص نیت مهم ترین ویژگی جهادگران بسیجی
جهادگر بسیجی مطالبه گری جهادگران از سازمان ها برای حل مشکلات مناطق محروم را از مهم ترین اهداف اردوهای جهادی دانست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، اردوهای جهادی واژه‌ای آشنا است که همه ما بارها و بارها مطالب زیادی در خصوص آن شنیده و گاهاً فعالیت این جهادگران را که بدون هیچ چشم‌داشتی انواع و اقسام سختی‌ها و مشقات را در بدترین اوضاع جوی و جغرافیایی با جان و دل می‌خرند نظاره‌گر هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

جوانان ما در سرتاسر کشور و به خصوص استان بدون هیچ توقعی از نیروی جوانی خود برای کمک به همنوعان خود استفاده می‌کنند که این امر جای تحسین دارد.. این افراد نقش بسزایی در کاهش آسیب‌های اجتماعی دارند و اینگونه اعزام‌ها به مناطق محروم، کار فرهنگی بسیار مفید است که سطح فرهنگ جامعه را بالا می‌برد.

,

مصطفی محقق 34 ساله دارای مدرک تحصیلی لیسانس مهندسی صنایع و ارشد مدیریت است. از فعالیت جهادی این جهادگر بسیجی به صورت تخصصی در مناطق محروم 3 سال می گذرد.

,

این جهادگر بسیجی در گفتگو با خبرنگار مرآت، در خصوص تشریح فعالیت های خود در قالب اردوهای جهادی، گفت: بیشتر در زمینه‌های عمرانی و ساخت مسجد، مدرسه و ... در مناطق محروم فعالیت می کنم.

,

محقق هدف از شرکت در اردوهای جهادی در درجه اول را خودسازی خود دانست و افزود: همه جهادگران با حضور در مناطق محروم با محرومیت آشنا می شوند و با تصمیم گیری ها در حوزه مسئولیتی خود در آینده مناطق محروم را فراموش نمی کنند.

,

محقق در ادامه خدمت رسانی به محرومین و مطالبه‌گری جهادگران با ارگان‌ها و سازمان‌های مربوط برای حل برخی مشکلات محرومین را از دیگر اهداف اردوهای جهادی مطرح کرد.

,

وی با اشاره به اینکه برای انجام فعالیت های مختلف عمرانی به مناطق سیل زده لرستان و دیگر مناطق محروم استان اعزام شده است، مطرح کرد: برخی دانشجویان در زمینه های پزشکی، دامپزشکی، آموزشی، فرهنگی و اجتماعی در مناطق محروم سطح استان مشغول فعالیت هستند.

,

این جهادگر بسیجی تصریح کرد: در حال حاضر در چند خانه محروم در شهرشهمیرزاد با دیگر دوستان مشغول خدمت رسانی هستم.

,

محقق ادامه داد: به افرادی که می خواهند به تازگی در اردوهای جهادی شرکت کنند توصیه می کنم خلوص نیت داشته باشند و در این راه ثابت قدم باشند.

,

وی اظهار کرد: در حال حاضر با توجه به شرایط اقتصادی موجود و محرومیتی که وجود دارد، شرکت در اردوهای جهادی را جهاد کبیر می دانم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه