اخبار داغ

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری همدان:

در انتخابات بی طرف هستم/مسئولان با مقام خود را گم نکنند

در انتخابات بی طرف هستم/مسئولان با مقام خود را گم نکنند
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری همدان با بیان اینکه بنده این قول را به شما می دهم که بی طرف، با استقلال تمام  و امنیت انتخابات را برگزار ی کنیم ، گفت: همه کاندیداها برای ما یکسان  هستند و هر کسی را که مردم انتخاب کنند، بر روی سر ما جا دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ مصطفی آزادبخت، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری همدان پیش از ظهر امروز در شورای اداری شهرستان اسدآباد، با بیان اینکه اسدآباد به واسطه وجود سردارانی چون شهید خزاعی پیشنیه برجسته ای دارد و فقط کسی نیست آنها را تبلیغ کند، اظهار کرد: اسدآباد در استان همدان جایگاه ویژه دارد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی انتخاب آقای عبدکوند به عنوان معاون سیاسی اسدآاباد را گزینه مناسبی برای اسدآباد دانست و گفت: وی شناخت کافی به اسدآباد دارد و زمانی که از آقای رنجبرزاده، نماینده این شهرستان سؤال کردیم، گفت که فردی بومی باشد و از انتخاب آقای عبدکوند استقبال کرد.

,

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری همدان گفت: نمی‌خواهم مبالغه کنم، اما بهترین فرماندار برای شما انتخاب شده و این انتخاب به این دلیل بوده آقای استاندار اسدآباد را ویژه می بیند و خودشان هم آقای عبدکوند را برای معاونت فرمانداری اسدآباد انتخاب کرد.

,

وی با بیان اینکه وضعیت و شرایط کشور بسیار خوب است، و دشمن تمام توان خود را گذاشته است که ما را زمین گیر کنند، گفت: این خواست خداست که ما با ۲۵۰ هزار شهید که تقدیم انقلاب کردیم، انقلاب پایدار بماند.

,

آزادبخت گفت: کل سابقه ساقط کردن ما در پهباد ۲۷ هزار تا بوده است و این درحالی است که امروز ما با زحمات سبزپوشان سپاه یتوانیم پهپاد ۱۰۰ هزار تایی را ساقط کنیم و این یک افتخار است.

,

وی به قدرت و توانمندی ارتش اشاره کرد و گفت: ما ابهت آمریکا را در هم شکسته ایم و این در هم شکستن در عمل بوده است.

,

معاون سیاسی استانداری همدان با تأکید بر اینکه امروز باید هر شهرستانی وحدت و هماهنگی بین مسئولان داشته باشد، افزود: امروز با تمام توان اقتصاد و سیاست و فرهنگ ما را نشانه رفته و با وحدتی که در بین ملت و مردم هست و با درایت رهبری آنان عقب نشینی می کنند و البته ما مذاکره ای با امریکا نخواهیم داشت و تنها پیروی از رهبری در دستور کار ماست .

,

وی با تأکید باید همه دولت را کمک کنیم، گفت: دولت انتقاد را می پذیرد اما تخریب قابل پذیرش نیست چرا که تخریب خواست دشمن است و باید مراقب باشیم.

,

آزادبخت تصریح کرد: آقای شاهرخی استانداری است که از شهرداری، رییس اداره، معاونت و فرمانداری به اینجا رسیده و سلامت و صداقت وی مثال زدنی است؛ ما برای سه سال اینده برنامه تدوین کرده ایم.

,

وی احترام و تکریم مردم را یک وظیفه خواند و گفت: این وعده قرآنی است که مستضعفین وارث زمین شوند و اگر ما به این جایگاه رسیده ایم، بخاطر وجود مردم است و باید قدر آنان را بدانیم.

,

معاون سیاسی استانداری همدان تأکید کرد: نباید با پست و مقام ها خود را گم کنیم و این پست و مقام زمانی ارزش دارد که صادقانه برای مردم خدمت کنیم.

,

وی گفت: می شود امیدوار بود که خداوند خدمت ما را به عنوان عبادت بپذیرند البته باید این خدمت بی منت و صادقانه باشد.

,

آزادبخت تأکید کرد: نباید هیچ ارباب رجوعی از اداره ای ناراضی بیرون برود و این را از مسئولان شهرستان ادارات و فرماندار می خواهیم و اگر ارباب رجوعی ناراضی بود با مدیران اداره تعارف نداریم.

,

وی گفت: نباید ما به واسطه پست و مقامی که داریم که البته از قبال خون شهیدان است،، اختلاف داشته باشیم و اختلاف معنایی ندارد و باید برای خدمت به مردم از خود بگذریم.

,

معاون سیاسی استانداری همدان اخلاق دینی با مردم را اولویت کار مسئولان دانست و گفت: مردم ما بی نظیر هستند و آنان ما رابه این جایگاه رساندند و خون شهید دادند که ما رییس شویم، حال سزاوار نیست که کم کاری کنیم.

,

وی باقدردانی از زحمات اقای آزرمی، گفت: ما به وی می بالیم و اگر توانمندی وی را زودتر می دیدیم، او را فرماندار و یا معاونت فرمانداری همدان می کردیم، ما آقای ازرمی را دیر شناختیم و به همین خاطر وی را به عنوان دبیر شورای مواد مخدر معرفی کردیم که وی قبول نکرد از وزارت کشور جدا شود.

,

آزادبخت ادامه داد: استاندار همدان سه مشاور با پست دارد که آقای آزرمی را نیز به عنوان مشاور خود که مساوی با مدیر کلی است، منصوب کرده است.

,

وی با معارفه اقای عبدکوند نیز به عنوان معاون سیاسی فرمانداری اسدآباد، گفت: یک سلول از بدنش راضی نبود که به اسدآباد بیاید و به اصرار ما که اسدآباد وطن شماست و امروز نیاز به شما در آنجا ضروری است ، موافقت کردند و البته ایثار کردند که پذیرفتند.

,

معاون سیاسی استانداری همدان ادامه داد: استاندار خطاب به آقای عبدکوند گفتند که حلال مشکلات ما شما هستید و البته آقای عبدکوند دنیایی از تجربه و انگیزه است.

,

وی با بیان اینکه بنده هیچ جا ندیده ام که نماینده و امام جمعه اینقدر به مسائل اجرایی اهمیت و پشتیبانی و حمایت کنند ، گفت: باید از این فرصت استفاده کرد و ما انتخابات را در پیش رو داریم و آقای رنجبرزاده تا زمانی که مسئولیت دارد، نماینده است و در قانون پیش بینی شده است.

,

آزادبخت با بیان اینکه بنده این قول را به شما می دهم که بی طرف، با استقلال تمام  و امنیت انتخابات را برگزار ی کنیم ، گفت: همه کاندیداها برای ما یکسان  هستند و هر کسی را که مردم انتخاب کنند، بر روی سر ما جا دارد.

,

وی تأکید کرد: مدیران خوب کار  کنید که شب با خیال راحت بخوابید و پولتان و حقوقتان زلال و پاک باشد.
انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه