اخبار داغ

اعتراض به تصمیمی که گویا آلوده به رانت و تجاوز به حقوق شهروندی است!

اعتراض به تصمیمی که گویا آلوده به رانت و تجاوز به حقوق شهروندی است!
ظاهراً معاونت عمرانی استانداری کردستان اصرار بر احداث پمپ بنزینی در بلوارد ارشاد سنندج دارد که به گفته ساکنان محل آلوده به رانت است و تعریف و توجیه قانونی ندارد!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، روز گذشته شهروندان بلوار ارشاد سنندج در تماس با سایت کردتودی از این رسانه خواستند تا موضوع ساخت پمپ بنزین در این بلوار را مورد بررسی قرار داده و اعتراضشان را انعکاس دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی,
به گفته آنها قرار است در بلوار ارشاد سنندج و کمی بالاتر از شرکت آب و فاضلاب روستایی کردستان و در محل ساختمان شرکت مینو و در مجاورت منازل مسکونی، جایگاه پمپ بنزین احداث شود. این جایگاه اگر احداث شود تقریبا در 20 متری جایگاه سی ان جی روبرو و 300 متری پمپ بنزین فیض آباد قرار می گیرد.
,
ساکنان بلوار ارشاد می گویند شورای ترافیک و محیط زیست شهرستان نیز با آنها هم نظر هستند و ساخت جایگاه بنزین در آن محدوده توجیه قانونی ندارد.
,
این جایگاه به نوعی زندگی ساکنین آن محدوده را از لحاظ خطر آتش سوزی و مشکلات زیست محیطی تحت تأثیر قرار می دهد و به گفته ساکنین، تجاوز و تعرض به حق و حقوق شهروندی است.
,
مردم این محل معتقد هستند که احداث این جایگاه محل را به منطقه ای حادثه خیز تبدیل می کند و احتمال آتش سوزی در بیخ گوش منازل مسکونی را افزایش می دهد و همین موضع موجب ترس ساکنان محل شده است
,
 
,
یکی از ساکنین محل نیز از نقطه نظرات غیرکارشناسی شهردار سنندج گلایه مند بود و می گفت که شهردار عنوان کرده «تا حالا کی اتفاق افتاده که پمپ بنزینی در سنندج آتش بگیرد»! 
,
 
,
وجود ساختمان زندان، جایگاه سی ان جی  و سایر مراکز دولتی و عدم وجود فضای سبز و تفریحی به اندازه کافی محیط نامناسبی برای ساکنان و به ویژه کودکان محل رقم زده و مردم محل معتقدند مسؤولان حال که پارک و فضای سبز ایجاد نمی کنند بر چالشهای آن هم اضافه نکنند!
,
 
,
ظاهراً شورای ترافیک، به دلیل حادثه خیز بودن مسیر، مخالف احداث این جایگاه بنزین است اما مردم محل معتقدند به هر دلیلی معاون عمرانی استاندار مصر است که باید این جایگاه احداث شود!
,
 
,
 رسانه کردتودی از مسؤولین امر درخواست دارد که اگر احداث این جایگاه توجیه قانونی ندارد چرا بر ایجاد آن مصر هستند و اگر هم توجیه قانونی دارد اقدام به شفاف سازی کنند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه