اخبار داغ

در گفتگو با دانا عنوان شد؛

سنگ اندازی پیش پای سریال های تلویزیونی؛ این بار نوبت به "نفوذ" رسید/ شمقدری: در میان تصمیم گیران افرادی هستند که نمی خواهند سریال نفوذ ساخته شود

سنگ اندازی پیش پای سریال های تلویزیونی؛ این بار نوبت به "نفوذ" رسید/ شمقدری: در میان تصمیم گیران افرادی هستند که نمی خواهند سریال نفوذ ساخته شود
جواد شمقدری کارگردان گفت: هنوز که فیلمبرداری را شروع نکرده ایم اما شاید تا چند روز آینده شروع کنیم، ظاهرا مشکل بودجه حل شده است؛ ظاهرا یک بخشی از بودجه را پرداخت کرده اند.
[

جواد شمقدری کارگردان سریال نفوذ در خصوص شروع ادامه فیلمبرداری این سریال در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ گفت: هنوز که فیلمبرداری را شروع نکرده ایم اما شاید تا چند روز آینده شروع کنیم، ظاهرا مشکل بودجه حل شده و بخشی از بودجه را پرداخت کرده اند.

, جواد شمقدری, نفوذ , شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: این سریال، کار سنگینی است اما متاسفانه بودجه کمی را برای ان در نظر گرفته بودند؛ در تقسیم بندی هایشان الف فاخر برای این سریال تعیین کرده بودند اما بودجه ای که تنظیم شده بود برای چنین سریالی با این تقسیم بندی کم بود، امیدواریم که فیلمبرداری نهایی شود.

,

شمقدری اظهار داشت: قرار است که به امید خدا ضبط سریال را شروع کنیم، ارتش هم به کار اضافه می شود به ما کمک می کند؛ فکر می کنم سریال در 40 قسمت به پایان برسد و در سال آینده پخش خواهد شد.

, شمقدری ,

کارگردان سریال نفوذ اذعان داشت: همین که بودجه دچار مشکل شود یعنی بزرگترین سنگ اندازی، چون وقتی بودجه نباشد نمی توان کاری کرد، تولید فیلم هزینه بالایی دارد مخصوصا سریال نفوذ که سال 57 و 58 را روایت می کند و همه صحنه ها را با لوکیشن باید بسازیم و جلوه های کامپیوتری سنگینی هم دارد.

, نفوذ ,

جواد شمقدری در پایان گفت: قطعا در میان این افرادی که برای ساخت سریال تصمیم گیری می کنند ممکن است افرادی هم باشند که نخواهند این سریال ساخته شود و نمی شود کارشکنی ها را انکار کرد اما ما هم سندی برای این حرف نداریم، اما بعید نیست چنین افرادی وجود داشته باشند.

, جواد شمقدری,

 

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه