اخبار داغ

​مدیرکل راهداری گلستان خبرداد؛

خدمات دهی 230 اتوبوس از گلستان به زائران اربعین / آغاز طرح جابجایی از 17 مهرماه

خدمات دهی 230 اتوبوس از گلستان به زائران اربعین / آغاز طرح جابجایی از 17 مهرماه
​مدیرکل راهداری گلستان از آمادگی راهداری استان برای جابه جایی و اعزام زائران اربعین حسینی (ع) خبرداد گفت: 230 اتوبوس از گلستان به زائران اربعین سرویس دهی می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گلستان ما؛ مهدی میقانی امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد:  تمام اقدامات و تدابیر برای خدمات رسانی مناسب در جابه جایی زائران اربعین حسینی(ع) گلستانی در حال انجام است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما؛ ,

وی افزود: طرح جابه جایی زائران اربعین حسینی (ع) امسال از 17 مهرماه آغاز و تا سوم آبان ماه به مدت 17 روز و با 230 دستگاه اتوبوس ادامه دارد.

 ​مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان با بیان اینکه زائران گلستانی امسال از مرز مهران به کربلای معلی اعزام می شوند، بیان کرد:  برای برگشت زائران نیز، شهر همدان به عنوان شهر واسطه و پشتیبان ارائه خدمات حمل و نقلی (مرکز اصلی توزیع زائران در مسیر بازگشت) یا همان پس کرانه در نظر گرفته شده است.

وی خاطرنشان کرد:  سرویس های خطی یا همان شاتل ها وظیفه انتقال زائران از مرزها را به پس کرانه‌ها برعهده دارند و امسال 2 اکیپ نظارتی راهداری و حمل و نقل جاده ای به مقصد مهران و همدان اعزام می شوند تا برجابه جایی زائران نظارت و کنترل داشته باشند.

میقانی تاکید کرد: تعداد ناوگان عملیاتی اعزامی به مرز مهران و همدان بعنوان سرویس خطی و پس کرانه نیز طی روزهای 24 تا 29 مهرماه بعنوان اوج برگشت زائران 135 دستگاه اتوبوس است که زائران را از مرز مهران به همدان و از همدان به استان انتقال می دهند.

وی گفت: زائران اربعین حسینی (ع) به طور شبانه روزی می توانند جهت طرح شکایات، انتقادات و پیشنهادات با سامانه گویای 141 تماس حاصل نمایند

به گفته ​مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان؛ تخلفات ضروری و تخلفات دارای شاکی خصوصی ناوگان اتوبوسرانی نیز در این ایام از طریق کمیسیون های مواد 11 و 12 استانی حداکثر ظرف 10 روز رسیدگی می شود.

انتهای پیام/

,

وی افزود: طرح جابه جایی زائران اربعین حسینی (ع) امسال از 17 مهرماه آغاز و تا سوم آبان ماه به مدت 17 روز و با 230 دستگاه اتوبوس ادامه دارد.

 ​مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان با بیان اینکه زائران گلستانی امسال از مرز مهران به کربلای معلی اعزام می شوند، بیان کرد:  برای برگشت زائران نیز، شهر همدان به عنوان شهر واسطه و پشتیبان ارائه خدمات حمل و نقلی (مرکز اصلی توزیع زائران در مسیر بازگشت) یا همان پس کرانه در نظر گرفته شده است.

وی خاطرنشان کرد:  سرویس های خطی یا همان شاتل ها وظیفه انتقال زائران از مرزها را به پس کرانه‌ها برعهده دارند و امسال 2 اکیپ نظارتی راهداری و حمل و نقل جاده ای به مقصد مهران و همدان اعزام می شوند تا برجابه جایی زائران نظارت و کنترل داشته باشند.

میقانی تاکید کرد: تعداد ناوگان عملیاتی اعزامی به مرز مهران و همدان بعنوان سرویس خطی و پس کرانه نیز طی روزهای 24 تا 29 مهرماه بعنوان اوج برگشت زائران 135 دستگاه اتوبوس است که زائران را از مرز مهران به همدان و از همدان به استان انتقال می دهند.

وی گفت: زائران اربعین حسینی (ع) به طور شبانه روزی می توانند جهت طرح شکایات، انتقادات و پیشنهادات با سامانه گویای 141 تماس حاصل نمایند

به گفته ​مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان؛ تخلفات ضروری و تخلفات دارای شاکی خصوصی ناوگان اتوبوسرانی نیز در این ایام از طریق کمیسیون های مواد 11 و 12 استانی حداکثر ظرف 10 روز رسیدگی می شود.

انتهای پیام/

,

وی افزود: طرح جابه جایی زائران اربعین حسینی (ع) امسال از 17 مهرماه آغاز و تا سوم آبان ماه به مدت 17 روز و با 230 دستگاه اتوبوس ادامه دارد.

,

 ​مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان با بیان اینکه زائران گلستانی امسال از مرز مهران به کربلای معلی اعزام می شوند، بیان کرد:  برای برگشت زائران نیز، شهر همدان به عنوان شهر واسطه و پشتیبان ارائه خدمات حمل و نقلی (مرکز اصلی توزیع زائران در مسیر بازگشت) یا همان پس کرانه در نظر گرفته شده است.

,

وی خاطرنشان کرد:  سرویس های خطی یا همان شاتل ها وظیفه انتقال زائران از مرزها را به پس کرانه‌ها برعهده دارند و امسال 2 اکیپ نظارتی راهداری و حمل و نقل جاده ای به مقصد مهران و همدان اعزام می شوند تا برجابه جایی زائران نظارت و کنترل داشته باشند.

,

میقانی تاکید کرد: تعداد ناوگان عملیاتی اعزامی به مرز مهران و همدان بعنوان سرویس خطی و پس کرانه نیز طی روزهای 24 تا 29 مهرماه بعنوان اوج برگشت زائران 135 دستگاه اتوبوس است که زائران را از مرز مهران به همدان و از همدان به استان انتقال می دهند.

,

وی گفت: زائران اربعین حسینی (ع) به طور شبانه روزی می توانند جهت طرح شکایات، انتقادات و پیشنهادات با سامانه گویای 141 تماس حاصل نمایند

,

به گفته ​مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان؛ تخلفات ضروری و تخلفات دارای شاکی خصوصی ناوگان اتوبوسرانی نیز در این ایام از طریق کمیسیون های مواد 11 و 12 استانی حداکثر ظرف 10 روز رسیدگی می شود.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه