اخبار داغ

فرمانده سپاه نهاوند:

روحیه مقاومت باعث پیروزی و پیشرفت انقلاب اسلامی شده است

روحیه مقاومت باعث پیروزی و پیشرفت انقلاب اسلامی شده است
فرمانده سپاه نهاوند گفت: روحیه مقاومت و ایستادگی‌مردم باعث پیروزی در دوران دفاع مقدس و بعد از جنگ نیز با اتکا بر این روحیه در بخش های مختلف پیشرفت کرده ایم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ حسن مرادی عصر امروز در نشست خبری با خبرنگاران به مناسبت هفته دفاع مقدس گفت: در طول ۴۰ سالی که از پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد روحیه مقاومت و استکبار ستیزی ملت ایران اسلامی باعث شکستهای متعدد به جبهه استکبار شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی اظهار داشت: روحیه جهادی و انقلابی در دوران دفاع مقدس باعث شد دشمنان ناامید شوند و به تاسی و اتکا از این روحیه در سال های بعد از جنگ در عرصه های مختلف پیشرفت کرده ایم.

,

فرمانده سپاه نهاوند افزود: هرجا به روحیه مقاومت اتکا کردیم موفق بوده ایم و دشمنان نیز از این روحیه وحشت دارند و در هفته های اخیر هم نتیجه این روحیه و مقاومت مردم باعث شکستهای پی در پی به جبهه استکبار شد.

,

وی بیان داشت: نقش رسانه ها در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی، بیان دستاوردها، ایجاد وحدت و جلوگیری از تفرقه انگیزی و خنثی کردن نقشه های دشمنان مهم و تاثیرگذار است.

,

مرادی با بیان اینکه رسانه ها نقش بی بدیلی در جنگ نرم دشمن دارند، گفت: رسانه ها می توانند نقش مهمی در کم رنگ کردن حیله های دشمنان نقش بسزایی در عدم تفرقه افکنی و پیشبرد اهداف انقلاب و در پیاده کردن گام دوم انقلاب داشته باشند.

,

وی در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: تثبیت انقلاب اسلامی، دمیدن روح مقاومت در منطقه و ایجاد جبهه مقاومت که به عنوان خاری در چشم دشمنان شده است از دستاوردهای دفاع مقدس است.

,

فرمانده سپاه نهاوند به برنامه های هفته دفاع مقدس در این شهرستان اشاره کرد و افزود: ۱۰۰ عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس در شهرستان اجرا می شود و هر پایگاه در این هفته برنامه خواهد داشت.

,

وی ادامه داد: یادواره شهید شاخص شهرستان شهید جلال قربانی همزمان با سالگرد شهادت این شهید بزرگوار در آستان مقدس شاهزادهمحمد و علی(ع) و همچنین یادواره شهدای دانش آموز دختر در هفته دفاع مقدس برگزار خواهند شد .

,

مرادی گفت: همایش پیشکسوتان دوران دفاع مقدس با حضور فرماندهان سابق سپاه نهاوند از ابتدا تاکنون از جمله برنامه های دفاع مقدس در شهرستان نهاوند است.

,

وی در بخش دیگری از سخنانش به سیل امسال در نهاوند اشاره کرد و اظهار داشت: در بحث واحدهای خسارت دیده در سیل نهاوند از ۲۵ واحد تعمیری سهمیه شهرستان بهسازی و تعمیر تعداد ۱۹ واحد به اتمام رسیده است که این واحدها مربوط به مددجویان نهادهای حمایتی است.

,

فرمانده سپاه نهاوند با بیان اینکه ۲۵ گروه جهادی در شهرستان نهاوند در بحث تعمیر و احداث منازل مشارکت دارند، افزود: در بخش احداث نیز ۲۰ واحد مقدمات کار انجام شده است و ۵ واحد نیز تا مرحله سقفزنی پیشرفت داشته اند.

,

وی در پایان گفت: از مردم نهاوند بابت کمک های زیادی که در بحث کمک به سیل زدگان داشته اند تشکر می‌کنیم چون تاکنون در حدود ۲۵۰ میلیون تومان مردم نهاوند کمک کرده اند که این مبلغ به تکمیل واحدهای افراد نیازمند اختصاص می یابد.
انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه