اخبار داغ

فرماندهی یگان امنیتی امام علی(ع) سپاه انصارالحسین(ع) همدان:

آنانی که شکم هایشان از مال حرام پر شده، به مذاکره با دشمن می اندیشند

آنانی که شکم هایشان از مال حرام پر شده، به مذاکره با دشمن می اندیشند
فرماندهی یگان امنیتی امام علی(ع) سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: برخی ها این روزها به دنبال تصویب قطعنامه FATF هستند که یکی از بندهای آن، تروریست خواندن مدافعان حرم است، آیا این اقدامشان خیانت نیست؟
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  عصر همدان؛ «سید رضا موسوی»، فرماندهی یگان امنیتی امام علی(ع) سپاه انصارالحسین شامگاه گذشته؛ در یادواره شهدای مدافع حرم در سالن فردوسی تویسرکان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، گفت: انقلاب اسلامی ایران از همان روزهای نخست با دشمنی دشمنان اسلام روبرو شد، ترورهای کور و جنگ تحمیلی تنها نمونه های کوچکی از این خباثت ها است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی با بیان اینکه رزمندگان ما تنها در برابر رژیم بعث عراق مبارزه نکردند، بلکه صدام با پشتوانه مالی و تسلیحاتی ۷۵ کشور دنیا به جنگ ایران آمده بود، اظهار کرد: همین جوانان ما امروز می توانند مدعی شوند که اگر دشمن یک موشک بزند، آنان ۱۰ موشک می زنند و بسیار دقیق تر از دشمن.

,

فرماندهی یگان امنیتی امام علی(ع) سپاه انصارالحسین(ع) همدان افزود: امروز ایران اسلامی ارتقای تجهیزات نظامی را برای دفاع از خود واجب می داند و در این حوزه در سطح بالایی است، تا جایی که پهباد فوق پیشرفته آمریکایی را یک سرباز سرنگون کرد.

,

موسوی همچنین گفت: رهبر انقلاب شیربچه های همدانی را بچه های باصفا، بی ادعا و یاران حسین(ع) معرفی کردند و باید خانواده های شهدا به ویژه خانواده های شهدای مدافع حرم به افتخارآفرینی های فرزندانشان ببالند.

,

وی عنوان کرد: با این وجود برخی ها آب خوردن ما را به مذاکره گره زدند و برخی دیگر معلوم نیست شکم هایشان را با چه لقمه ای پر کرده اند که به جای پشت به مذاکره با دشمن با آن خانم کذایی در مجلس عکس سلفی می گیرند.

,

فرماندهی یگان امنیتی امام علی(ع) سپاه انصارالحسین(ع) همدان تأکید کرد: آیا مذاکره با دشمن و پذیرفتن قطعنامه ای همچون ۲۰۳۰ که زمینه ترویج فرهنگ غرب در کشور را مهیا می سازد تا جایی که درس شهید فهمیده را از کتاب های درسی حذف می کنند کار صحیحی است؟

,

موسوی تصریح کرد: برخی های دیگر هم آمده اند و به دنبال تصویب قطعنامه FATF هستند که یکی از بندهای آن، تروریست خواندن مدافعان حرم و تحویل دادن بزرگانی همچون سردار سلیمانی به دشمنان اسلام و نظام است.

,

وی افزود: آیا آنان می خواهند همین مدافعان حرم ما را دست بسته به دشمن تقدیم کنند و ما بی اهمیت و بی تفاوت بمانیم! نه این گونه نیست و باید حواسمان را جمع کنیم.

,

فرماندهی یگان امنیتی امام علی(ع) سپاه انصارالحسین(ع) همدان اظهار کرد: آیا نسبت به مسئولان دو تابعیتی که اگر مشکلی برایشان پیش بیاید تبعیت ایرانی خود را فراموش می کنند و به کشوری دیگر می روند و به افتخار با ارتباط با فلان شخص در امریکا می نزاند، می توان بی اهمیت بود و به راحتی از کنار آنان گذشت؟

,

وی ادامه داد: آنانی که با اقدامات خود به نظام و ملت خیانت می کنند، لحظه ای را اگر به یاد شهدا نمی گذرانند تنها به فکر فرزندان آنان باشند که بی پدر روزگار خود را سپری می کنند، باید چگونه جواب خانواده های شهدا را بدهیم؟

,

, ,

به گزارش عصر همدان، در این مراسم از خانواده های شهدای مدافع حرم تویسرکانی با حضور نماینده مردم تویسرکان در مجلس، فرماندار، امام جمعه و نیز فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان تجلیل به عمل آمد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه