اخبار داغ

دانا گزارش می دهد؛

دعوا بر سر یک آمبولانس/ رو دست چنارانی به گرمابی

دعوا بر سر یک آمبولانس/ رو دست چنارانی به گرمابی
در حالی که دعوا بر سر به نتیجه رسیدن دریافت یک دستگاه آمبولانس توسط نماینده‌های نیشابور بالا می‌گرفت، هاجر چنارانی با انتشار نامه‌های پیگیری خود رو دست سختی به دیگر نماینده نیشابور زد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس، در حالی که دو روز قبل کانال اطلاع‌رسانی هاجر چنارانی خبر از دریافت یک دستگاه آمبولانس برای شهر بار می‌داد که در نامه منتشرشده توسط رسانه این نماینده ابهاماتی بود، نامه منتشرشده به دلیل عدم داشتن امضای معتبر، تاریخ و شماره نامه بیشتر به پیش‌نویس یک نامه رسمی شبیه بود؛ اما ساعاتی بعد مسئول روابط عمومی دیگر نماینده نیشابور با ناراحتی نامه‌ای رسمی را در یکی از گروه‌های شهرستان منتشر کرد و مطرح کرد که مخاطب نامه حمید گرمابی بود و ادعا کرد که این نامه برای نماینده مطبوعش آمده است، با این تفاوت که نامه‌ی ارسالی برای حمید گرمابی، دارای شماره و تاریخ و اسم امضای کامل است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

با این تفاصیل یک جریان تندرو و افراطی اصلاح‌طلب در نیشابور این موضوع را دستمایه بازی سیاسی خود قرار داد و با انتشار این دو نامه در کنار هم سعی کرد تفرقه را در بین طرفداران این دو نماینده در شهرستان تزریق کند.

,

اما هنوز دقایقی از این خبرپراکنی نگذشته بود که کانال هاجر چنارانی با انتشار نامه اصلی و دو نامه دیگر که نشان از پیگیری و موافقت مسئولین برای اهدای این دو آمبولانس به نیشابور داشت، اثبات کرد که ادعاهای مسئول روابط عمومی حمید گرمابی ادعایی بیش نبوده است و پیگیری اصلی توسط نماینده بانو نیشابور صورت گرفته است.

,

به نظر می‌رسد این اقدام رودستی توسط تیم رسانه‌ای هاجر چنارانی به رقیب خود بود که توانست با اشتباه اعضای دفتر حمید گرمابی به نتیجه خود برسند و دستاوردهای مطرح شده توسط وی را زیر سؤال ببرند.

,

 

,

, ,

حال با نزدیک شدن به ایام انتخابات این‌گونه به نظر می‌رسد که نمایندگان نیشابور که تا پیش از این در ظاهر سخن از همراهی و همکاری می‌زدند، برای رسیدن به صندلی‌های سبز مجلس، از هر تلاشی فرونمی‌گذارند به نحوی که حتی حاضر هستند دستاوردهای دیگر نماینده را به نام خود ثبت کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه