اخبار داغ

فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین:

۳۵ هزار دست البسه نامتعارف جمع‌آوری شد/ هیچ فروشنده‌ای حق توزیع مانتوهای جلوباز و شیشه‌ای را ندارد/ کشف ۲تن موادمخدر

۳۵ هزار دست البسه نامتعارف جمع‌آوری شد/ هیچ فروشنده‌ای حق توزیع مانتوهای جلوباز و شیشه‌ای را ندارد/ کشف ۲تن موادمخدر
فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین گفت: طی شش ماه ابتدایی سال تعداد زیادی از قاچاقچیان مواد مخدر، خرده فروشان و توزیع کنندکان مواد طی اجرای ۷۸ طرح دستگیر شدند و بیش از دوتن انواع مواد کشف شد که با افزایش ۴۶درصدی نسبت به سال گذشته را شاهد بودیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار مهدی حاجیان در گفت‌وگو با صبح قزوین اظهار کرد: رزمایش "زنگ نشاط" با هدف پاکسازی محیطی پیرامون مراکز آموشی و مدارس و دانشگاه‌هاست که طرح ابتکاری جدیدی است که در سطح استان به اجرا درمی‌آید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,

وی اذعان کرد: مبارزه با مواد مخدر به عنوان یک آسیب اجتماعی عظیم در همه جهان و کشور مطرح است که عوامل سیاسی و فرهنگی اجتماعی در این حوزه تاثیرگذار است و موضوع نوجوانان و حضور فرزندان ما در مدارس و این آسیب‌ها باید در دستور کار قرار گیرد.

,

فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین ابراز کرد: نقش گروه هم‌سالان و فشار جمعی در محیط‌های جوان و محیط‌های دور از نظارت خانواده و بسترهای خطرساز در اطراف مدارس و دانشگاه‌ها در گرایش نوجوانان و جوانان قابل اهمیت است که کوتاهی ما زمینه ساز پناه بردن این قشر به دوستان ناباب می‌شود.

,

وی با بیان اینکه با خرده فروشان به شدت برخورد می‌شود، عنوان کرد: طی شش ماه ابتدایی سال تعداد زیادی از قاچاقچیان مواد مخدر، خرده فروشان و توزیع کنندکان مواد طی اجرای 78 طرح دستگیر شدند و بیش از دوتن انواع مواد کشف شد که با افزایش 46درصدی نسبت به سال گذشته را شاهد بودیم.

,

 

,

این مسئول اذعان کرد: پیشگیری از اعتیاد جزو برنامه‌های ماست که در سه مدل پیشگیری اولیه، پیشگیری ثانویه، پیشگیری ثالث دسته بندی می‌شود که باید کلیه متغیرهای این حوزه خنثی شود تا زمینه اعتیاد و قاچاق رفع شود.

,

, ,

وی عنوان کرد: جمعیت هدف امروز ما دانش آموزان و دانشجویان هستند که راهکارهای پیشگیری باید با قدرت اجرایی شود و برنامه‌های انتظامی باید طی سال صورت بگیرد.

,

حاجیان ادامه داد: از اهداف رزمایش "زنگ نشاط" بالابردن امنیت اطراف مدارس و دانشگاه ها و آموزشگاه‌ها و ناامن کردن برای توزیع کنندگان مواد مخدر، پاک کردن چهره شهر از معتادان متجاهر است.

,

وی تاکید کرد: هدف ما تبدیل کردن قزوین به یکی از استان‌های پاک است و مطمئنا طرح جمع‌آوری معتادان متجاهر با شدت بیشتری ذدر دست کار قرار دارد تا محیطی بدون معتاد داشته باشیم.

,

فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین گفت: رزمایش "زنگ نشاط" در نقاط مختلف استان با تمرکز در اطراف مدارس و دانشگاه‌ها انجام می‌گیرد و همه توان ما برای مبارزه با مواد مخدر و سرقت به کار گرفته شده است.

,

 

,

وی درباره برخورد با ناهنجاری‌های پوششی در جامعه ابراز کرد: اقدام بسیار خوبی در سطح استان قزوین برای مقابله با تهاجم فرهنگی در حوزه پوششی صورت گرفت و نیروی انتظامی به اجرای طرحی برای جمع آوری لباس‌هایی با طرح‌های شیطان پرستی اقدام کرد.

,

, ,

این مسئول افزود: متاسفانه به صورت هدفنمند لباس‌های نامتعارفی در سطح استان توزیع شده بود که حاوی آرم‌های نابهنجار با رنگ مشکی برای ماه محرم بود که تعداد 35هزار ثوب از این البسه از سطح بوتیک‌ها و فروشگاه‌ها جمع آوری شد.

,

وی تصریح کرد: شناسایی توزیع کنندکان و تولیدکنندگان لباس‌های نامتعارف و مانتوهای شیشه ای و جلوباز در دست اقدام است و اجازه نمی‌دهیم هویت فرهنگی و اسلامی- ایرانی ما به خطر بیفتد.

,

حاجیان در پایان گفت: طرح جمع آوری لباس‌های نامتعارف طی یک ماه گذشته شروع شده و ادامه دارد و به تمام اتحادیه‌ها تذکر داده شده که اجازه ندارد مانتوهای جلوباز و شیشه ای توزیع کرده و در معرض فروش قرار دهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه