اخبار داغ

800 عنوان برنامه دفاع مقدس در کردستان برگزار می شود

ساخت یک هزار و 686 واحد مسکن مددجویی/ آبادکردن دو روستای مخروبه و بازگشت معکوس 70 خانوار

ساخت یک هزار و 686 واحد مسکن مددجویی/ آبادکردن دو روستای مخروبه و بازگشت معکوس 70 خانوار
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان به تشریح برنامه های هفته ی دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: بیش از 40 عنوان برنامه و 800 برنامه در استان کردستان برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  کُردتودی، سردار محمد حسین رجبی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان صبح امروز در نشست خبری با خبرنگاران استان که در سنندج برگزار شد اظهار کرد: دوران هشت ساله دفاع مقدس با ایستادگی، پایداری و مقاومت مردم ایران اسلامی در تاریخ کشور همچنان می درخشد زیرا سربلند این میدان بزرگ مردم بودند که در تراز انقلاب با متجاوزینی که در پشت آنها ابرقدرت‌های منطقه‌ای وجود داشت، ایستادگی و مقابله کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،,

800 عنوان برنامه دفاع مقدس در کردستان برگزار می شود

, 800 عنوان برنامه دفاع مقدس در کردستان برگزار می شود, 800 عنوان برنامه دفاع مقدس در کردستان برگزار می شود,

وی گفت: در طول هفته ی دفاع مقدس که از 31 شهریور ماه آغاز می گردد بیش از 40 عنوان برنامه و در قالب 850 برنامه پیش بینی شده است که در این هفته برگزار می شود.

,

وی به نامگذاری روزهای هفته در طول هفته ی دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: یکشنبه 31 شهریور ماه مصادف با اولین روز از هفته ی دفاع مقدس با نام قدرت، توانمندی و اقتدار نیروهای مسلح نامگذاری شده است که شاهد رژه نیروهای مسلح مستقر، افتتاح نمایشگاه و برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی در استان خواهیم بود.

,

وی گفت: دومین روز از هفته ی دفاع مقدس با نام دانش پژوهی، معرفت، جوانان و سربازان نامگذاری شده است که زنگ مقاومت در مدارس، ویزیت رایگان در درمانگاه ها و تجلیل از سربازان را در این روز خواهیم داشت.

,

وی ادامه داد: سومین روز از هفته ی دفاع مقدس با نام روز تولید، حمایت مردمی و خودباوری نامگذاری شده که افتتاح پروژه های محرومیت زدایی، یادواره شهدا در روستای نشور کامیاران، اعزام تیم پزشکی سیار به مناطق روستایی و یادواره شهدا ناحیه ای از جمله ی این برنامه ها در این روز خواهد بود.

,

به گفته ی سردار رجبی، چهارمین روز از هفته ی دفاع مقدس با نام بصیرت، دشمن شناسی و ولایت مداری و دفاع همه جانبه نامگذاری شده است که برگزاری یادواره ی شهدا، یادواره شهدای زن، همایش ائمه جمعه و جماعات در مقابله با جریانات تکفیری با حضور ملا قادر قادری از برنامه های این روز خواهد بود.

,

وی گفت: عطر افشانی گلزار شهدا و حضور در مزار شهدا و رونمایی از کتاب صورتی شهید ناهیده فاتحی کرجو از جمله برنامه های پنجمین روز از هفته ی دفاع مقدس می باشد که شهیدان، جانبازان ، آزادگان و فجر آفرینان نامگذاری این روز است.

,

فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان عنوان کرد: ششمین روز از هفته ی دفاع مقدس با نام معنویت، وحدت ملی، خانواده و ورزش همگانی نامگذاری شده که حضور در نماز جمعه، ورزش خانوادگی و برنامه های دیگر در طول این هفته در سطح استان برگزار می شود.

,

سردار رجبی با بیان اینکه تجلیل از زنان ایثارگر و همایش تبیین قوم کُرد در دفاع مقدس در ششمین روز از هفته ی دفاع مقدس برگزار می شود گفت: نامگذاری این روز با نام رزمندگان، حماسه آفرینان و جهادگران است.

,

به گفته ی سردار رجبی، گردهمایی و تجلیل از پیشکسوتان و رزمندگان آخرین برنامه از برنامه های های هفته ی دفاع مقدس خواهد بود.

,

ساخت یک هزار و 686 واحد مسکونی مددجویی

, ساخت یک هزار و 686 واحد مسکونی مددجویی, ساخت یک هزار و 686 واحد مسکونی مددجویی,

سردار رجبی یادآور شد: در حال حاضر تعداد قابل ‌توجهی مسکن برای مددجویان نیازمند زیرپوشش کمیته امداد و بهزیستی در حال ساخت است که در ایام مختلف به بهره‌برداری می‌رسد که  یک‌هزار و 216 واحد مسکونی را سپاه و بسیج در استان کردستان می‌سازد که قرارداد ان منعقد شده و ساخت 180 واحد آن شروع شده است.

,

وی خاطرنشان کرد:‌470 واحد مسکونی کمیته امداد توسط سپاه در حال ساخت است که 173 واحد از این تعداد تحویل بهره‌بردار شده است و 297 واحد دیگر تا پایان سال تحویل مددجویان خواهیم داد.

,

کمک به توسعه و رفع محرومیت از چهره ی استان کردستان

, کمک به توسعه و رفع محرومیت از چهره ی استان کردستان, کمک به توسعه و رفع محرومیت از چهره ی استان کردستان,

سردار رجبی با بیان اینکه شاخصه ی فعالیت سپاه تامین امنیت در سطح استان می باشد خاطر نشان کرد: سپاه در این راستا همواره مشغول به فعالیت است و اجازه نخواهد داد که کسی کوچکترین تعدی به کشور و استان ما داشته باشد.

,

وی گفت: کمک به توسعه ی استان و رفع محرومیت و کمک به دولت در راستای کار سپاه می باشد که اقدامات اساسی در این حوزه صورت گرفته که علی رغم محدودیت منابع همچنان کار را با جدیت دنبال می کنیم.

,

آباد کردن دو روستای مخروبه و بازگشت معکوس 70 خانوار

, آباد کردن دو روستای مخروبه و بازگشت معکوس 70 خانوار, آباد کردن دو روستای مخروبه و بازگشت معکوس 70 خانوار,

فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان تاکید کرد: آباد کردن دو روستای مخروبه و بازگشت معکوس 70 خانوار از جمله اقداماتی است که سپاه انجام داده و همواره برای آباد کردن روستاهای متروکه در حال فعالیت است اما اگر هر کدام از فرمانداری های استان آباد کردن دو روستای متروکه را در طول سال به عهده بگیرند بسیاری از روستاها آباد خواهد شد و همچنان شاهد مهاجرت معکوس خواهیم بود چرا که 70 روستای مخروبه در کل استان وجود دارد و نیاز به آباد کردن دارد.

,

سردار رجبی خاطر نشان کرد: بیش از 8 هزار نفر روز اردوی جهادی را در 6 ماهه نخست سال جاری داشته ایم که در عرصه های درمانی و عمرانی سازماندهی شده اند و در سطح استان کار انجام داده اند .

,

به گفته ی فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان، شهرستان سروآباد با 61 پروژه ی عمرانی آغاز و به اتمام رسید و مورد رضایت مردم واقع شده است و امیدواریم همچنان بتوانیم پروژه های زود بازده را به اتمام رسانده و بتوانیم برای رضایت مردم گام های اساسی را برداریم.

,

وی با بیان اینکه در طول 8 سال گذشته بیش از 8 هزار پروژه ی محرومیت زدایی افتاح شده است خاطر نشان کرد: با وجود این پروژه ها همچنان پروژه های نیمه تمامی وجود دارد که به دلیل کمبود اعتبار زمانبر خواهد بود. 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه