اخبار داغ

رئیس بازرسی سازمان صنعت و معدن استان زنجان:

افزایش نظارت بر بازار لوازم‌التحریر توسط گشت‌های نظارتی در زنجان/ 30 بازرس در استان زنجان فعال است

افزایش نظارت بر بازار لوازم‌التحریر توسط گشت‌های نظارتی در زنجان/ 30 بازرس در استان زنجان فعال است
رئیس بازرسی سازمان صنعت و معدن استان زنجان با اشاره به افزایش نظارت بر بازار لوازم‌التحریر گفت: در صورت مشاهده تخلف برخورد قانونی با متخلفان بدون هیچ اقماضی انجام می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اسماعیل مسلمی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; در زنجان با اشاره به افزایش نظارتها از اصناف عرضه کننده لوازم التحریر در سطح استان زنجان اظهار کرد: نظارتها تا 15 شهریورماه ادامه دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی تصریح کرد: در سطح استان زنجان 30 بازرسان فعال بوده و 15 بازرس نیز در زنجان فعالیت دارند و از مراکز عرضه لوازم التحریر بازدید می کنند.

,

رئیس بازرسی سازمان صنعت و معدن استان زنجان عنوان کرد: مراکز عرضه کننده کیف و کفش انجام می شود در کنار این بازرسی بحث نظارت بر نمایشگاه لوازم التحریر نیز انجام می شود.

,

وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه با 115 غرفه در زنجان تشکیل شده است عنوان کرد: 17 غرفه لوازم التحریر عرضه می کنند.

,

مسلمی بیان کرد: بازرسان در سطح استان در بحث جلوگیری از عرضه کالاهای قاچاق و در نمایشگاه نیز در بحث رسیدگی به شکایات و جلوگیری از گران فروشی فعالیت می کنند.

,

وی خاطر نشان کرد: در نمایشگاه یک غرفه نیز جهت عرضه دفترچه های دانش آموزی با قیمت مصوب ایجاد شده است و در این غرفه کاغذ A4  و A3 نیز با قیمت مصرب عرضه می شود.

,

رئیس بازرسی سازمان صنعت و معدن استان زنجان بیان کرد: قیمت عمومی لوازم دفاتر مشق دانش آموزی امسال نسبت به سال گذشته تقریبا افزایش دو برابری دارد و این افزایش قیمت تنها مختص استان زنجان نیست.

,

وی بیان کرد: برخی از لوازم التحریر که وارداتی بوده و یا مواد اولیه آن با ارز نیمایی وارد می شود افزایش قیمت دارند عنوان کرد: اکثر دفاتر مشق دانش آموزی تولید داخلی بوده ولی مواد اولیه آنها بیشتر وارداتی است و این امر موجب افزایش قیمت ها شده است.

,

مسلمی بیان کرد: در استان زنجان واردات مستقیم لوازم التحریر از خارج کشور وجود ندارد و اصناف استان بیشتر لوازم التحریر خود را از تهران تامین می کنند.

,

وی عنوان کرد: بازرسان در بازرسی از مراکر عرضه لوازم التحریر فاکتورهای خرید را بررسی می کنند و در صورت مشاهده هر گونه تخلف تشکیل پرونده جهت برخورد قانونی انجام می شود.

,

رئیس بازرسی سازمان صنعت و معدن استان زنجان خاطر نشان کرد: بیشتر تخلفاتی که در استان زنجان وجود دارد بحث عدم درج قیمت روی کالاها بوده و دومین مورد نیز گرانفروشی است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه