اخبار داغ

رئیس آموزش‌وپرورش بروجرد:

۵۵۵۰ کلاس اولی در بروجرد راهی مدرسه می‌شوند

۵۵۵۰ کلاس اولی در بروجرد راهی مدرسه می‌شوند
رئیس آموزش و پرورش بروجرد گفت: ۵ هزار و ۵۵۰ کلاس اولی در بروجرد راهی مدرسه می‌شوند که این آمار نسبت به سال گذشته ۱۰ درصد افزایش یافته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد مهر افزون در گفت‌و‌گو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: برنامه ریزی لازم برای ورود دانش آموزان به مدرسه انجام شده و کلاس های درس برای سال تحصیلی جدید دانش آموزان آماده شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,


وی افزود: امسال پنج هزار و ۵۵۰ دانش آموز کلاس اولی در بروجرد راهی مدرسه می شوند که نسبت به سال گذشته حدود ۱۰ درصد افزایش یافته و جشن شکوفه ها امسال با حضور دانش آموزان پایه اول روز ۳۱ تیرماه در یکی از مدارس حاشیه شهر برگزار می‌شود.

,
,


رئیس آموزش و پرورش بروجرد تصریح کرد: در مقطع ابتدایی ۲۹ هزار و ۲۰۵ دانش آموز سال تحصیلی جدید را آغاز می کنند که این آمار در مقایسه با سال گذشته ۱۵ درصد افزایش یافته است.

,
,


وی بیان کرد: در مجموع مهر ماه امسال ۵۰ هزار و ۸۷۱ دانش آموز بروجردی در سه مقطع ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم سال تحصیلی را شروع می کنند که این تعداد دانش آموز در ۹۵۱ کلاس ساماندهی و کلاس بندی می‌شوند.

,
,


رئیس آموزش و پرورش بروجرد خاطر نشان کرد: یکی از مهمترین مشکلات، کمبود نیروی انسانی است که البته امسال تعدادی از طریق دانشگاه فرهنگیان و تعدادی هم از طریق سرباز معلم برای جبران کمبود نیروی انسانی وارد عرصه تعلیم و تربیت می‌شوند.

,
,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه