اخبار داغ

شهردار شهر اردل؛

دلاور مردان ایران اسلامی در دفاع مقدس کمر استکبار جهانی را شکستند

دلاور مردان ایران اسلامی در دفاع مقدس کمر استکبار جهانی را شکستند
شهردار شهر اردل گفت:هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی برای رشادت‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان و شهدا است چرا که در آن دوران دلاورمردان ایران اسلامی کمر استکبار جهانی را شکستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ صفرعلی نصیری شهردار شهر اردل در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس اظهار کرد: پیروزی اسلام در هشت سال جنگ تحمیلی و اثبات قدرت درونی و ذاتی فرزندان این مرزوبوم برگرفته از آموزه‌های دینی و در سایه روحیه ایثار و شهادت‌طلبی رزمندگان اسلام بود.
 
نصیری اظهار کرد: دشمن بعثی در دوران دفاع مقدس برای کسب رضایت استکبار جهانی علیه ملت ایران جنگ هشت ساله را به راه انداخت اما، رزمندگان اسلام برای رضای خدا و حفظ اسلام و نیز دفاع از میهن و ناموس خود مجاهدت کردند.
 
وی افزود:هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی برای رشادت‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان و شهدا است چرا که در آن دوران دلاورمردان ایران اسلامی کمر استکبار جهانی را شکستند.

نصیری با بیان دستاوردها و برکات دوران دفاع مقدس گفت: به برکت آن دوران ارزشمند هم‌اکنون جمهوری اسلامی ایران در اقتدار کامل است و قدرت بازدارندگی آن که از برکات دفاع مقدس است موجب هراس دشمنان شده است.
 
شهردار شهر اردل اضافه کرد: روحیه خودباوری، ایستادگی، مقاومت، استکبارستیزی، تبعیت از ولی فقیه، مجاهدت و استقلال‌خواهی از دیگر دستاوردهای بجا مانده از آن دوران است.

وی از فضا سازی و آذین بندی شهر اردل در هفته دفاع مقدس خبردادو خاطرنشان کرد: مجموعه شهرداری با تمام توان در هرچه بهتر برگزار شدن برنامه‌های هفته دفاع مقدس تلاش خواهد کرد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه