اخبار داغ

رئیس اداره صنعت معدن و تجارت رشتخوار عنوان کرد:

آغاز طرح نظارتی واحدهای صنفی لوازم التحریر و پوشاک در رشتخوار/ ۴ واحد متخلف شناسایی شدند

آغاز طرح نظارتی واحدهای صنفی لوازم التحریر و پوشاک در رشتخوار/ ۴ واحد متخلف شناسایی شدند
رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان رشتخوار گفت: با توجه به طرح نظارتی بازگشایی مدارس از واحدهای عرضه پوشاک و لوازم التحریر در سطح شهرستان بازدید به عمل آمد، که در این بازدید ۴ واحد متخلف در این حوزه شناسایی و به اداره تعزیرات شهرستان معرفی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی اسماعیلی ثانی رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان رشتخوار صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار صبح توس، با اشاره به آغاز طرح نظارتی بازگشایی مدارس در سطح این شهرستان گفت: با توجه به طرح نظارتی بازگشایی مدارس در استانه اول مهر گشت مشترک اداره صنعت ومعدن شهرستان با اعضا کمیسیون قاچاق کالا و ارز (حراست فرمانداری، اماکن -بهداشت و بازرسین اداره صمت) شهرستان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی در این رابطه افزود: در همین راستا از واحدهای صنفی لوازم التحریر و پوشاک سطح شهرستان بازرسی بعمل آمد که تعداد ۴ واحد متخلف در این حوزه شناسایی و به اداره تعزیرات شهرستان معرفی شدند.
اسماعیلی در پایان به تاکید بر  تشدید و ادامه دار بودن نظارت های بازرسی توسط بازرسان این نهاد در ایام آغاز مدارس گفت: طرح نظارتی بر عرضه کالاها و لوازم التحریر مورد نیاز دانش آموزان در سطح شهرستان تا زمان لازم ادامه خواهد داشت.

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه