اخبار داغ

رئیس سازمان بسیج سازندگی خراسان رضوی:

۵۰۰ گروه جهادی به مناطق محروم اعزام شد/ مرمت و بازسازی بیش از ۳۸۰ مدرسه

۵۰۰ گروه جهادی به مناطق محروم اعزام شد/ مرمت و بازسازی بیش از ۳۸۰ مدرسه
رئیس سازمان بسیج سازندگی خراسان رضوی گفت: از ابتدای سال 98 تا کنون بیش از 500 گروه جهادی به مناطق سیل‌زده و محروم اعزام شدند و خدمات فراوانی همچون خدمات عمرانی، فرهنگی، آموزشی و بهداشتی به نیازمندان ارائه شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد روحانی، رئیس سازمان بسیج سازندگی خراسان رضوی در گفت‌وگو با صبح توس؛ اظهار کرد: جهادگران خراسان رضوی از ابتدای سال جاری با بارش‌های سیل‌آسا که موجب خسارت‌هایی به هم‌وطنانمان شد، در کنار مردم و محرومان بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی افزود: از ابتدای سال 98 تا کنون بیش از 500 گروه جهادی به مناطق سیل‌زده و محروم اعزام شدند و خدمات فراوانی همچون خدمات عمرانی، فرهنگی، آموزشی و بهداشتی به نیازمندان ارائه شد.

,

روحانی با اشاره به اجرای طرح همبستگی ملی گفت: در قالب این طرح مقرر شد تا خانه‌های آسیب دیده از سیل را با کمک نیروهای جهادی، باز سازی، مرمت و درصورت تخریب از نو ساخته شود که سهم خراسان رضوی در این راستا ساخت 500 واحد مسکونی برای سیل‌زدگان است و خوشبختانه تاکنون اقدامات قابل توجهی در این راستا انجام شده است.

,

رئیس سازمان بسیج سازندگی خراسان رضوی ادامه داد: بر اثر بارش‌های شدید در ابتدای سال شهرهای بردسکن، سبزوار، خلیل آباد، کاشمر، روداب، درگز، قوچان و کلات در خراسان رضوی دچار خسارت شدند که با استقرار گروه‌های جهادی در این مناطق روند بازسازی و مرمت خانه‌های افراد آسیب دیده با اولویت مددجویان بهزیستی و کمیته انداد شروع شد و سعی داریم که تا ابتدای دی ماه تمامی این خانه ها را به پایان برسانیم.

,

وی یادآور شد: بسیج سازندگی نیز در حاشیه شهر فعالیت های قابل قبولی انجام داده است که در این راستا سال گذشته مرمت 380 مدرسه و بازسازی مساجد و خانه افراد نیازمند انجام شد و این اقدامات نیز در سال جاری افزایش یافت.

,

روحانی با تاکید بر اینکه اردوهای جهادی باعث احیای روحیه ایثار و از خودگذشتگی می شود، گفت: این اردوها باعث میشود تا روحیه ایثار به نثل جوان ما منتقل شود که این از تاکیدات رهبری است.

,

فعالیت بیش از 1000 گروه جهادی در سطح استان

, فعالیت بیش از 1000 گروه جهادی در سطح استان,

روحانی با اشاره به فعالیت بیش از 1000 گروه جهادی در سطح استان، گفت: سال گذشته توسط گروه‌های جهادی بسیج دانش‌آموزی بیش از 80 مدرسه در ایام تعطیلات، رنگ‌آمیزی، زیباسازی و مرمت شد همچنین در بحث محرومیت‌زدایی بهداشتی و درمانی گروه‌های جهادی پزشکی 55 هزار ویزیت رایگان را در سال گذشته انجام داده‌اند و خدمات پزشکی در بحث دندان‌پزشکی، زنان و زایمان، اعصاب و روان، اطفال، دارو و عمومی ارائه شد.

,

ساخت و مرمت 500 واحد مسکونی محرومین در استان

, ساخت و مرمت 500 واحد مسکونی محرومین در استان,

رئیس بسیج سازندگی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: سال گذشته با اقدامات جهادگران بسیجی و خدمات فنی مهندسی در بحث خدمات کشاورزی، باعث افزایش 25 میلیارد تومانی محصولات کشاورزان شد و با کمک کمیته امداد و بهزیستی، بیش از 500 واحد مسکونی محرومین در خراسان رضوی ساخته، زیباسازی و مرمت شد.

,

روحانی تصریح کرد: سال گذشته 1000 سری جهیزیه به زوج‌های جوان نیازمند اهدا شد و امسال نیز در نظر داریم تا 1400 سری جهیزیه دیگر نیز به این زوج‌ها اهدا شود و در زمینه اهدای بسته‌های معیشتی، حدود 20 هزار بسته معیشتی، 15 هزار پوشاک، 22 هزار لوازم التحریر در بین خانواده‌های نیازمند توزیع شد و امیدواریم امسال نیز بتوانیم 50 هزار لوازم التحریر به دانش آموزان مناطق محروم اهدا کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه