اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل:

علت مشکلات اقتصادی را باید در فرهنگ جست جو کرد/وزارت ارشاد از جمع آوری لغتنامه ترکی حمایت کند

علت مشکلات اقتصادی را باید در فرهنگ جست جو کرد/وزارت ارشاد از جمع آوری لغتنامه ترکی حمایت کند
نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت:در جمع آوری لغت‌نامه تورکی آذربایجانی در اردبیل کار خوبی انجام گرفته و امیدواریم این موضوع از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مورد توجه و حمایت قرار گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سبلان‌ما، آیت الله سید حسن عاملی  ظهر امرز در نشست شورای فرهنگ عمومی استان اردبیل با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار داشت: موضوع فرهنگ چیزی‌ است که باید بدون ملاحظه‌کاری و بیرحمانه به آن ورود کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی با بیان اینکه تمامی مشکلات اقتصادی همه‌اش به فرهنگ برمی گردد افزود:اختلاس ها ، خیانت ها ، رشوه ، نبود وجدان کاری و نبود احساس جمعی همه‌ مربوط به فرهنگ است.
نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت:من صراحتا عرض میکنم غرور مقدس ما شکسته‌شده است چراکه ما مسئول رفتار اجتماعی مردم هستیم .

,
,

وی تصریح کرد:بعد از ۴۰ سال نباید شاهد کارفله‌ای باشیم. دیگر زمان انجام کار فله‌ای گذشته ،باید برنامه ریزی هایی انجام شود که در شرایط خاص چطور وارد شویم و آن شرایط ویژه را مدیریت کنیم.

,

وی با اشاره به اینکه مدیریت تعدد مذاهب و تعدد اقوام باید صورت بگیرد اظهار داشت:در جمع آوری لغت‌نامه تورکی آذربایجانی در اردبیل کار خوبی انجام گرفته و امیدواریم این موضوع از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مورد توجه و حمایت قرار گیرد.
آیت الله عاملی گفت:شورای فرهنگ عمومی هیچ بودجه‌ای ندارد و انتظار میرود وزارت فرهنگ و ارشاد در این ارتباط به مسئله ورود کند.

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه