اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه:

کاهش ۲ درصدی نرخ بیکاری دردی از کرمانشاه دوا نمی‌کند

کاهش ۲ درصدی نرخ بیکاری دردی از کرمانشاه دوا نمی‌کند
آیت الله علما گفت: ۲ درصد کاهش بیکاری در استان دردی را دوا نمی کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرصادنیوز  آیت الله مصطفی علما ظهر امروز پنجشنبه در دیدار با محمد شریعتمداری، وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی که در محل بیت امام جمعه کرمانشاه صورت گرفت، با اشاره به بیکاری استان کرمانشاه اظهار داشت: نرخ بیکاری یکی از ناراحتی های عمده ما در استان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز  ,

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به ظرفیت‌های استان کرمانشاه افزود: این استان با منابع غنی آب و زمینی که دارد، شایسته نیست جوانان آن با مشکلات عمده بیکاری دست و پنجه نرم کنند.

,

آیت الله علما ادامه داد: اگر چه استاندار در این راستا تلاش های زیادی انجام می دهد، اما مسئولین در تهران باید اقداماتی را انجام دهند که برای استان محسوس باشد.

,

حرفه‌آموزی در کرمانشاه به فرهنگ تبدیل شود

,

وی با اشاره به کاهش ۲ درصدی نرخ بیکاری در استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: ۲ درصد کاهش بیکاری در استانی که، استانی مرزی است خیلی دردی را دوا نمی کند.

,

این مسئول با تاکید بر اینکه حرفه آموزی در این استان باید به فرهنگ تبدیل شود، گفت: مشکل بیکاری استان باید با امکاناتی از قبیل کشاورزی، دامداری و...جبران شده و بر روی آن سرمایه گذاری شود تا در نتیجه آن جوانان استان جذب کار شوند.

,

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه رتبه بیکاری استان را در کشور مناسب ندانست و گفت: رتبه اول یا دوم بیکاری کشور و نرخ بیکاری برای ما خیلی پسندیده نیست و نیاز به تدبیر در سطح کلان دارد.

,

آیت الله علما تاکید کرد: کاهش نرخ بیکاری در استان کرمانشاه باید محسوس باشد تا بتوانیم جوابگوی مشکلات نسل جوانان، دانشجویان و فارغ التحصیلان باشیم.

,

وی با بیان اینکه وضعیت کنونی کشور را درک می کنیم، گفت: در کشوری که به لحاظ اقتدار در منطقه حرف اول را می زند، شایسته نیست استان ما به چنین وضع بیکاری گرفتار باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه