اخبار داغ

مدیرعامل بنیاد احسان ستاداجرایی فرمان امام در خرم آباد:

توزیع ۲۵۰هزار کیف و بسته نوشت‌افزار توسط ستاد اجرایی فرمان امام در مناطق محروم/با خرید اقلام ایرانی کارگاه اشتغال‌زایی به راه انداختیم

توزیع ۲۵۰هزار کیف و بسته نوشت‌افزار توسط ستاد اجرایی فرمان امام در مناطق محروم/با خرید اقلام ایرانی کارگاه اشتغال‌زایی به راه انداختیم
آئین توزیع بسته‌های نوشت‌افزار اهدایی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) به دانش‌آموزان مناطق کم‌برخوردار لرستان صبح‌امروز در خرم‌آباد برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مدنی، مدیرعامل بنیاد احسان ستاداجرایی فرمان امام دراین مراسم بااشاره به خدمات گسترده ستاد در ماجرای سیل اخیر استان گفت: از همان ابتدای وقوع حادثه در 10 نقطه از مناطق سیل‌زده کشور درمانگاه‌های سیار ستاد اجرایی فرمان امام برپا شد، اهدای ۲هزار راس دام سبک و توزیع ۶هزار بسته لوازم خانگی به مردم سیل‌زده ازدیگر خدمات ستاد در استان بوده است.

وی افزود: توزیع ۴هزار بسته باقیمانده پس از اتمام توزیع کمک‌های جمع‌آوری شده مردم توسط هلال‌احمرانجام خواهد شد.

وی، اهدای بسته‌های نوشت‌افزار را نمونه دیگری از تعهدات ستاد اجرایی فرمان  امام برشمرد و افزود: در همین راستا کمپینی تحت عنوان مشق احسان در کشور راه‌اندازی شده که تاکنون 200 هزار نفر در این پویش مردمی مشارکت کرده‌اند.

مدنی تصریح کرد: هدف‌گذاری ستاد برای تهیه 500 هزار بسته لوازم‌التحریر است که تامین 250 هزار بسته آن را ستاد اجرایی تعهد کرده و مابقی را با مشارکت مردم تهیه خواهیم کرد.

مدنی با تاکید بر اینکه تمامی نوشت‌افزار خریداری شده تولید داخل هستند، گفت: با خرید 250 هزار بسته توسط ستاد اجرایی 210 شغل ایجاد شده است.

مدنی با بیان اینکه برخی از خدمات ستاد اجرایی به صورت پویشی ارائه می‌شود، گفت: در همین راستا سالانه تامین و تهیه حدود 5 هزار بسته جهیزیه، 3 هزار مورد ویلچر و 3 هزار اعزام اولی به اماکن مقدس زیارتی انجام گرفته است.

ثمینی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان نیز دراین مراسم ضمن تاکید بر حضور اثربخش ستاد اجرایی فرمان امام در مناطق سیل‌زده لرستان، گفت: ستاد اجرایی انصافا در زمان وقوع سیل و پس از سیل در استان حضور پر رنگ و موثری داشت، به‌نحوی‌که از معیشت مردم تا مسوولیت ساخت بخشی از منازل مردم نقش‌آفرینی ویژه‌ای داشتند.

ثمینی افزود: اکنون نیز ستاد اجرایی در آستانه بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید در استان حضور یافته و بخشی از مشکلات دانش‌آموزانی را که با توجه به محدودیت‌های خانواده‌های مناطق سیل‌زده و محروم قادر به تامین اقلام آموزشی نیستند را با بسته‌های اهدایی مرتفع می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه