اخبار داغ

سردار فدوی:

دشمنان ۵۵ ماه است که در جنگ با یمن مستاصل شده‌اند/ دارو و مواد غذایی اولیه نیز نمی‌توان به یمن رساند چه برسد به سلاح

دشمنان ۵۵ ماه است که در جنگ با یمن مستاصل شده‌اند/ دارو و مواد غذایی اولیه نیز نمی‌توان به یمن رساند چه برسد به سلاح
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: انقلاب اسلامی توانی گرفت که هیچ قدرتی امروز قابل مقایسه با آن نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از  صاحب نیوز؛ یادواره سردار شهید "اکبر اقابابایی هرندی" با حضور هزاران نفر از مردم ولایتمدار شرق شهرستان اصفهان شب گذشته در بیت الحسین شهر هرند برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

سردار علی فدوی در این مراسم ضمن تسلیت ایام حزن و اندوه اهل بیت(ع) به مقام بزرگ سالار شهیدان اشاره و اظهار کرد: همه مصیبت های عالم در روز عاشورا جمع شد زمانی که امام حسین(ع) خاصه در مقطعی از زمان همراه با اهل بیت خود حرکت کردند و رفتند تا دین اسلام زنده بماند و در راه خدا شهدای زیادی را تقدیم کردند.

,

وی با اشاره ای کوتاه به سخنان گهربار امام راحل(ره)، افزود: انشالله انقلاب اسلامی به دست امام عصر(عج) خواهد رسید تا حلاوت و شیرینی وعده خداوند را همه مردم جهان بچشند.

,

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به عمر 40 ساله انقلاب اسلامی ایران گفت: بیش از ۴۰ سال است که دلدادگان این راه در انقلاب اسلامی و مرکزیت آن در ایران؛ عزت و افتخار را به ارمغان آوردند و بستری شدند تا وعده خدا تحقق یابد و در این سال ها، ندای انقلاب اسلامی توسط امام خمینی(ره) فریاد شد و امتی به دنبال امام خود حرکت کردند.

,

وی با اشاره به اینکه دشمن هیچ گاه آرام ننشسته است، بیان کرد: به دنبال این ندای حق، همه دشمنان خدا در جبهه ای متحد جمع شدند و به مقابله جبهه حق برخواستند؛ در آن زمان وقتی ارزیابی می شود به لحاظ مادی هیچ موازنه ای در اول انقلاب بین جبهه حق و باطل نبود.

,

سردار فدوی با تاکید به اینکه جبهه حق در مقابل دشمن با همه توان می جنگد، ادامه داد: جبهه باطل به سرکردگی آمریکا و همه کسانیکه می‌توانستند متحد شوند و متحد شدند به مقابله با جبهه حق بلند شد و ما از طرفی از لحاظ مادی و دنیایی قابل مقایسه با آنها نبودیم ولی به لحاظ همه ارزش های که خدا خواسته است؛ انقلاب اسلامی توانی گرفت که هیچ قدرتی امروز قابل مقایسه با آن نیست.

,

جانشین فرمانده کل سپاه اظهار کرد: امروز علی‌رغم ۴۰ سال دشمنی، ۴۰ سال عدوات، ۴۰ سال شقاوت، ۴۰ سال تا جایی که می توانستند دشمنی کردند؛ اما این جبهه حق است که با عزت، افتخار، اقتدار، با شجاعت و سرافراز ایستاده است و هر روز جبهه باطل آثاری از فلاکت و از بین رفتگی از خود نشان می‌دهد و نتیجه را می‌بینیم که ما در کجا ایستادیم و دشمنان ما در کجا ایستادند.

,

وی خاطرنشان کرد: نزول قدرت دشمن، امروز به گونه ای بوده که زمانی قبل از انقلاب بزرگترین کشورها جرئت مخالفت با آن‌ها را نداشتند ولی امروز می‌بینیم که کوچک‌ترین کشورها در سازمان ملل، علنا و رسما با آمریکایی ها به مخالفت می‌پردازند و می‌توان گفت که این نزول قدرت دشمن به برکت ندای حقی است که امام در سال 42 سر دادند.

,

جانشین فرمانده کل سپاه به تحقق وعده خدا در رابطه با ماندن در رکاب انقلاب و اسلام اشاره کرد و افزود: امت به ندای حق با دل و جان و عملشان پاسخ گفتند و در ازای این ایستادن خداوند بر عزت و افتخار جبهه حق افزود و بر جبهه باطل ذلت و درماندگی را ارزانی کرد.

,

وی با اشاره به فراگیر شدن انقلاب اسلامی در جهان به رزمندگان انصارالله اشاره‌ کرد و گفت: کارنامه‌های درخشانی در این انقلاب وجود دارد و عنایت خداوند ابعاد بسیار وسیع‌تری پیدا خواهد کرد و مشکلات موجود از ذهن مردم خارج می‌شود، زمانی که پای کار برویم آثاری از این مشکلات باقی نمی‌ماند. همه مستکبران در دنیا به گرفتاری دچار شده‌اند و از طرفی خجالت می‌کشند که این حقیقت را بازگو کنند که مردم یمن قبل از تجاوز به آن‌ها فقط سلاح سبک را می‌شناختند اما اکنون مردم مظلوم یمن بسیار مقتدر هستند و هر روز موشک و پهپاد جدیدی را با وجود در محاصره قرار گرفتن در 5 سال اخیر رونمایی می‌کنند، دشمن در این راه ایران را به تحویل سلاح به این کشور متهم می‌کند و این در حالی است که حتی دارو و مواد غذایی اولیه نیز نمی‌توان به این کشور رساند.

,

سردار فدوی به مظلومیت یمن اشاره کرد و گفت: حدود 55 ماه است که ائتلاف بزرگ که در راس آن شیطان بزرگ امریکا قرار دارد با تمام توان به شیعیان مظلوم یمن سر جنگ دارد ولی با همه این قلدری های آمریکا می بینیم که هر روز در جهان نفرت جهانی به دست می آورد و در مقابل رزمندگان یمنی عزت‌مند می شوند.

,

وی ادامه داد: دشمن فکر می کرد که حداکثر یک هفته بساط انصارالله را جمع کند اما الان ۵۵ ماه است که مستاصل شده است و به دنبال کشوری می گردد که او را از این ضعف نجات دهد.

,

جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به تمثال شهدای یادواره شهر هرند، به مقام شهدا و از جان گذشتگی جوانان این مرز و بوم اشاره کرد و افزود: انسان با مشاهده تمثال مقدس شهدا در جای جای کشور، متوجه می شود که انسان برای کارهای سخت، جان شیرینش را می دهد و قطعا این کار بزرگی بوده و خداوند به وعده اش عمل کرده است.

,

وی تاکید کرد: عزت و افتخار برای این خطه برای هرند و کل شرق اصفهان که بیش از ۱۰۰۰ شهید در این خطه تقدیم به اسلام کرده‌اند، عزت و افتخار بسیار است و حتماً پدران و مادران آنها در پیشگاه ائمه اطهار(س) سربلند خواهند بود.

,

سردار فدوی به مقام بلند سردار شهید حاج اکبر آقابابایی هرندی اشاره کرد و گفت: شهید آقابابایی را بعد از جنگ مشاهده می کردیم که در حالی که تنی مجروح داشت ولی مانند یک انسان کامل ایستاد و کار کرد و در نهایت به خیل شهیدان پیوست.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه